bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Aşkın Çekimi, Upside Down | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

38


69.344
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Aşkın Çekimi, Upside Down | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

Aşkın Çekimi 2013 yapımı romantik drama filmi. Adam olağandışı bir evrende dışarıdan oldukça basit biridir. Normal bir şekilde yaşamak için çabalamaktadır fakat bir zamanlar tanıştığı başka bir dünyadan –alt üst edilmiş varlıklı bir dünyadan- gelen Eve adlı bir kız aklından çıkmamaktadır. Çocukluk zamanlarındaki flörtleşmeleri imkansız bir aşka dönüşmüştür. Adam Eve’i bir gün televizyonda görünce, onu bulabilmek için önüne çıkan bütün engelleri aşmayı aklına koyar. Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Aşkın Çekimi hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Aşkın Çekimi izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, 2012 Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik, Romantik Filmler, Slider, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 - Fransa , Kanada

IMDB Puanı: 6.4

Yönetmen: Juan Diego Solanas

Oyuncular: Kirsten Dunst , Jim Sturgess , Heidi Hawkins , Blu Mankuma , Holly O'brien

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aşkın Çekimi, Upside Down | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD” filminde 31 Yorum bulunuyor.
  1. özkan - 1 sene önce demiş ki:

    çok sıkıcı

  2. göktug - 2 sene önce demiş ki:

    film güzele benziyorda filmin başında ki adamın sesini duyunca olmadı ama olsun .d

  3. qultekin - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten mükemmel bir film. Sakasama no Patema adlı japon mangasından uyarlama sanırım. Film i izlerken bir çok sahnede hep bu algı oluştu bende .Zaten sonrada manganın anime filmi yapıldı. Ayrıca film konusunda yapılan saçmaydı vs. gibi eleştirilere de hak veriyorum çünkü herkesin anlayabileceği yada hayal gücünün yetebileceği bir yapım değil. IMDB Puanıda çok az kanımca.

  4. Pinksky1 - 2 sene önce demiş ki:

    Ölmeden izleyeceğim 100 film arasına kesinlikle girdi size de tavsiye ederim izlemeden geçmeyin

  5. vasıfsız semih - 2 sene önce demiş ki:

    semih uzakta nefes al ya… çizgi film felan izle sen

  6. semih - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en saçma en anlamsız filmdi. o kadar anlamsız film amabu kurguyu değerlendirebilirlerdi. bence izlemeyin karar sizin

  7. biro - 2 sene önce demiş ki:

    Haklisin, Ulan o, kursunlarin gitmemesi lazimdi..

  8. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    Ulan herşey süper de kurşunların alt dünyaya gitmemesi lazım 😀

  9. recep - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmden 5 sezonluk dizi çıkardı iyide tutardı be 😀 güzel flimdi

  10. Davy - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel

  11. ynsrap21 - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir film kesinlikle izleyin konu harika oyuncu harika hayatınızda izleyeceğiniz en güzel film olur

  12. sibel - 2 sene önce demiş ki:

    çok zekice ve çok güzel bbir film 6.4den fazlasını hakediyor şiddetle tavsiye ederim

  13. fth - 2 sene önce demiş ki:

    süper ötesi harika bir film gerçekten çok başarılı

  14. anıl öztürk - 2 sene önce demiş ki:

    emege saygı tavsıye edılır..aşkk kokusuu

  15. Alper Süzgün - 2 sene önce demiş ki:

    Mutlaka ölmeden izlemeniz gereken bir film Aşkın Çekimi gerçekten müthiş kesinlike izlemelisiniz.

  16. caglayan - 2 sene önce demiş ki:

    güzeldi güzel. izleyin.

  17. mesutsengon - 2 sene önce demiş ki:

    İLGİNÇ GÜZEL BİR FİLM

  18. Furkan Umut Şen - 2 sene önce demiş ki:

    isteği ben verdim 1 haftaya eklendi admine teşekkür ediyorum

  19. yusuf giray - 2 sene önce demiş ki:

    vkdan izleyin ters olunca ekranı çevirirsiniz hadi iyi seyirler :DDD edit: film süper

  20. fatih - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film izlenir.. ama sonunu biraz daha iyi bağlasalar çok daha iyi olacakmış . siteye teşekkürler.

  21. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    türkçesini birseneden fazladır bekliyom müthiş bişeye benziyo

  22. Simurg ARES - 2 sene önce demiş ki:

    Hem kurgusu, hem konusu on numara. Teşekkürler Bicaps 😉

  23. yaren - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film herkese tavsiye ederim

  24. ejder - 2 sene önce demiş ki:

    Admin sen bu işi biliyorsun. Muhteşem film izleyin.

  25. Rekahnes - 2 sene önce demiş ki:

    Yorumlara bakılırsa film güzel bi izleyim.

  26. ramirez - 2 sene önce demiş ki:

    film güzele benziyor yorumlara bakarak izlicem

  27. yasins34 - 2 sene önce demiş ki:

    10 NUMARA 5 YILDIZ…..

  28. Hakan - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel seyirlik bir film

  29. furkan temel - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmin istegini yapanlardan biriyim mükemmel bi kurgu cok güzel bi film herkeze tavsiye ederim

  30. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel film teşkkürler. bide, harold ve kumar 2 yi türkçe dublajlı olarak yüklerseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  31. makifakbas - 2 sene önce demiş ki:

    film cok güzelde nasıl 2013 yapımı oluyor 5 yıl oldu sanırım bu senaryolu filmi izlemiştim