bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Bölge 13 – Bonliyo 13 2 (2009) | 720p Türkçe Dublaj izle

65
( Yüksek Kalite ) Fragman Vk 720pYorum yap

Banlieue 13 Ultimatum 720p izle,Banlieue 13 Ultimatum hd izle,Banlieue 13 Ultimatum filmini izle,Banlieue 13 Ultimatum vk izle,Banlieue 13 Ultimatum hd izle

59.160
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Bölge 13 – Bonliyo 13 2 (2009) | 720p Türkçe Dublaj izle

Film, 2010 yılının Paris’inde geçiyor. Şehrin arka sokakları gittikçe karanlık ve daha tehlikeli hale gelmiştir. Hükümette, varoşların bulunduğu bu bölgelere duvarlar örmüştür. Çete kavgaları iyice kızışmıştır...

Tür: Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2009 - Fransa

IMDB Puanı: 6.4

Yönetmen: Patrick Alessandrin

Oyuncular: David Belle, Cyril Raffaelli, Dany Verissimo, Elodie Yung, Philippe Torreton

Etiketler: , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Bölge 13 – Bonliyo 13 2 (2009) | 720p Türkçe Dublaj izle” filminde 16 Yorum bulunuyor.
  1. hazal - 6 ay önce demiş ki:

    abi hastayım bu filme en sevdiğim aksiyon filmi ya.ellerinize sağlık en iyi sizin sitenizde izledim bu filmi çok müko film herkeze tavsiye ederimm kesinlikle izleyinn!!!

  2. usmen - 10 ay önce demiş ki:

    flim yikiyo arikia fiki

  3. Bedraka - 1 sene önce demiş ki:

    izleyin pişman olmazsınız.

  4. ReaLity - 1 sene önce demiş ki:

    Gayet güzel aksiyon var, Parkur sahneleride çok iyi ben seriyi beğendim. Fazla düşünmeye gerek yok vakit kaybı değil izleyin. Çok güzel

  5. aaa - 2 sene önce demiş ki:

    film on numara ama sonu???

  6. Burak - 2 sene önce demiş ki:

    Mukemmel film izlediginize pişman olmazsınız tşkler emegi gecenlere 🙂

  7. muratcan akbulut - 2 sene önce demiş ki:

    10 numara bir filim

  8. eyüp - 3 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel Bir Filim

  9. Abdurrahman Demir - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten hayran olduğum bi film ama 2.ci film mi bi türlü göremedim burda lütfen 2.ci film de eklerseniz çok iii olur tşkler. admin iyi seyirler.

  10. levazimatci01 - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bi film ilk filmi daha iyi ama Bu filmde Fena deil 10/8.9 David BELLE <3

  11. FatalError - 3 sene önce demiş ki:

    fransız kaldım hahahahah ne adasınız olm ya 😀 Filmde hafif saçmaaq -.-

  12. camur erkan - 4 sene önce demiş ki:

    yüzüklerin efendisinden sonra izlediğim en iyi dram filmi, üç heceyle mükemmel bir film, bu arada yönetmenin kızı yeni doğum yapmıs allah analı babalı büyütsün

  13. fransız_kaldim - 4 sene önce demiş ki:

    lö pasoğ pasoğ pastu gorno yadehliid le cörind vağne darr en pusubblee humm lögendi yağğenda muğsantedorases impoleyan tedehe nessüstefavv ımm hey

  14. orhan 1907 - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bi film herkese tavsiye ederim 🙂

  15. orhan 74 - 4 sene önce demiş ki:

    sanırım halloldu net yüzünden heralde 🙂

  16. gudikcan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin adamın dibisiniz ya çok teşkkürler geçen yıl çok uğraşmıştım bu filme ama 720p bulamayınca sonunda pes etmiştim bunları 720p bulunduran tek site sizsiniz siteniz çok güzel bu arada bir şey sormak istiyorum siz bu filmleri nerden alıp böyle siteye yüklüyosunuz?