bicaps

Bizi Kötüden Koru izle | 1080p— 720p Türkçe Altyazılı HD

6


21.000
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Bizi Kötüden Koru izle | 1080p— 720p Türkçe Altyazılı HD

Bizi Kötüden Koru 2009 yapımı gerilim korku filmi. Sarhoş kamyon şoförü Lars kendi kasabasından bir kadına çarpıp suçu orada yaşayan Bosnalı mültecinin üstüne atınca, küçük kasaba karışır. Lars'ın erkek kardeşi Johannes mülteci adamı korumaya alır. Bunun üzerine başını Lars'ın çektiği kararlı ve sarhoş bir güruh, yanlarında bir tüfek ve sınırsız bir öfkeyle Johannes'in evine doğru yola çıkar. Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Bizi Kötüden Koru hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Bizi Kötüden Koru izleyicleirne iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, Altyazılı Filmler, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, Suç Filmleri, Yabancı Filmler

Yapım: 2009 - Danimarka

IMDB Puanı: 6.6

Yönetmen: Ole Bornedal

Oyuncular: Kurt Ravn , Alexandre Willaume-jantzen , Bojan Navojec , Lasse Rimmer , Lene Nystrøm ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Bizi Kötüden Koru izle | 1080p— 720p Türkçe Altyazılı HD” filminde 14 Yorum bulunuyor.
  1. tvghce gcrdr - 2 sene önce demiş ki:

    bitsin de bende kurtulayım filmde dedim. Çok sıkıcıydı.

  2. Semih - 2 sene önce demiş ki:

    Film ürkütücü arkadaşlar iyi seyirler.

  3. yarkın - 3 sene önce demiş ki:

    Allahım sen bizi böyle filmlerden koru…

  4. Serhat - 3 sene önce demiş ki:

    İzlemeyin zaman kaybı.Zaten film afişi değişmiş değişen bir şey yok.Daha iyi filmler bekliyoruz admin.

  5. Vlkn - 3 sene önce demiş ki:

    Korkusu güzel, mantık 0 olan bir film. 🙂

  6. tam35 - 3 sene önce demiş ki:

    zaman kaybı değil ama öyle çokta izlenesi bir film değil

  7. ozturk29 - 3 sene önce demiş ki:

    aynen şimdi bende izleyecem bakalım 😀

  8. altuq - 3 sene önce demiş ki:

    boş vaktinizde izlemeye değer.

  9. bu - 3 sene önce demiş ki:

    Film berbat desem yalan olur izlemedim daha 😀 :d

  10. Kuzuu - 3 sene önce demiş ki:

    Sinemasına gidecektim az kalsın 🙂
    artık dabbe:Zehr-i Cin’e giderim

  11. T-DVL - 3 sene önce demiş ki:

    ynsrap21 beraber izliycez gibi 😀 yorum atariz bitince

  12. ceren - 3 sene önce demiş ki:

    cok duragan biraz da sıkıcı dolu dolu bir gerilim filmi olmamıs zaman kaybı diyemem ama beklenenin altında

  13. asddd - 3 sene önce demiş ki:

    Yeni film!! Haftasonum şenlendi, bakalım nasılmış..

  14. ynsrap21 - 3 sene önce demiş ki:

    Hiç yorum yok 😀 yeni izliyicem hemen atarım yorumu