bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Ex Machina izle | 720p Türkçe Dublaj Full HD

27
( Yüksek Kalite ) 720p Tek Part Tek Part Yedek open tek mega tek FragmanYorum yap

138.009
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Ex Machina izle | 720p Türkçe Dublaj Full HD

Caleb (Domhnall Gleeson), dünyanın ileri gelen internet firmalarından birisinde görev yapan bir yazılımcıdır. Şirketin esrarengiz CEO’su Nathan ise şirket ve insanların uzağında, kendine mahsus bir dağ evinde durmaktadır. Bir gün şirket içi bir yarışmayı kazanır. Mükafat olarak da şirketin herkesten uzak, dağlarda tek başına kalan CEO'su Nathan'ın (Oscar Isaac) ormandaki evine bir hafta konuk olacaktır. Fakat Caleb'in bilmediği bir şey daha vardır: Bu misafirlik esnasında dünyanın ilk bitirilmiş yapay zekalı robotu olan Ava ile (Alicia Vikander) ilişki kurma deneyine katılması gerekecektir. Sitemizden 720p seçeneğiyle Ex Machina hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Ex Machina izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 2015 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, Gerilim Filmleri, İMDB 7.0+, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2015 - ABD , İngiltere

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Alex Garland

Oyuncular: Domhnall Gleeson , Alicia Vikander , Oscar Isaac , Corey Johnson , Chelsea Li

Etiketler: , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ex Machina izle | 720p Türkçe Dublaj Full HD” filminde 60 Yorum bulunuyor.
  1. dilaver - 9 ay önce demiş ki:

    harika ötesi….

  2. Çiççooo - 9 ay önce demiş ki:

    Yine kadın Yine kadın

  3. mehmet çavuş - 11 ay önce demiş ki:

    eğer düşünce sistemleri üzerine merakınız ve yapay zeka konusuna ilginiz var ise izleyebilirsiniz farklı bir çalışma olmuş filmi beğenmeyenler muhtemelen pepeden sonra izledikleri için algılayamadılar bir filmden beklentiniz patlama sahneleri vs. şeyler ise izlemeyin kafa boşaltma filmi değil kafa yarma filmi bu

  4. oguz - 11 ay önce demiş ki:

    kadın milleti degil mi arkadas yaptı yine yapacagını robotta olsa 🙂
    bilim kurgu severim diyenler izlesin alttaki kötü diyenleri dinlememişim iyiki 🙂

  5. Gökhan ERDEM - 12 ay önce demiş ki:

    Bu filme berbat diyen embesil ergen gurubu yüzünden zaten olmayacak filmler yüksek puan alıyor. Bu film aldığı puanı hak ediyor. Bi gidin siz türk dizileri izleyin.

  6. edim - 1 sene önce demiş ki:

    vaktinizi daha güzel şeylere ayırın bence

  7. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    izledigim en igren film sırf oynayanlara para kazanmalrı için torpil gecilmiş benim puanımla 3 eder bununyerine chapie yi izleyin daha iyi izlemeye degmaz zaman kaybı

  8. Kaan - 1 sene önce demiş ki:

    Film bence çok güzeldi. Ters köşe yapan bir film. Aksiyonsuz bilim kurgu sevenler izleyebilirler. Tıpkı; The Giver, The Signal,After The Dark filmleri gibi. Bilim kurgu ama aksiyon yok. Bence gayet güzeldi.

  9. muhammet - 1 sene önce demiş ki:

    etkileyici ve güzel. geleceğin zemini 🙂

  10. hknaky - 1 sene önce demiş ki:

    Filmi atlata atlata izledim sonu yine anlaşılmayan bir film 🙁

  11. devran33 - 1 sene önce demiş ki:

    Bence çok beklenti yok.. Fakat izlenebilir bir film

  12. Mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    sonu saçma sapan bitti,soru işaretleriyle dolu

  13. Alp - 1 sene önce demiş ki:

    Çok merak ediyorum bu filme neye göre 8.1 vermişler ? İzlenebilir bir film ancak 8’i hakketmemiş. Baştan sona tahmin ettim.

  14. shak - 1 sene önce demiş ki:

    her kes oz adina konussun/ bence super bi film. biraz sikici olsada ama guzel film. sonunu daha guzel yapila bilirdi. yinede ben beyendim. tavsiyye ederim

  15. METİN - 2 sene önce demiş ki:

    filim super 2 si cekilir cunku son sahne 2 gösteriyoo ayrıca 2 de cekilirse yapay zeka cocugu yanına alacak

  16. toprak - 2 sene önce demiş ki:

    aksiyon filmi değildir! içindeki mesajlarla birlikte güzel birfilm (filmi anlamak için birazdaha dikkatli izlemek gerekir tabi kapasiteniz elveriyorsa lütfen alınmayın)

  17. metin turgut - 2 sene önce demiş ki:

    5 para etmez film sakın izlemeyin arkadaşlar şimdiye kadar izlediğim en kotu film

  18. FilmYorumcusu - 2 sene önce demiş ki:

    İdare eder bir film.

  19. Jafar - 2 sene önce demiş ki:

    film kotu

  20. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Bu kadar berbat bir film görmedim yani hayatımda hiç bir filme yorum yapmadım ama bu o kadar kötüydükü anlatamam yani dedim yapay zeka felan dandik değidir heralde saçma ötesi saçma bir film tamam yapay zeka sağlamda şu an öyle bişey olmaz gerçekten çok sıkıcı
    benim gibi bilim kurgu arayanlardansanız kesinlikle izlemeyin!!

  21. EREN - 2 sene önce demiş ki:

    Herkes kendi anladığı biçimde yorum yapmış dikkatli izlenmezse anlayamayacağınız bir film ama dikkatle izlenirse akıl oyunları ve mesajları ile gayet ilginizi çekebilicek bir film. Not: aksiyon arayanlar izlemesin. 😉

  22. knn - 2 sene önce demiş ki:

    film konusu iyi seçilmiş fakat işleniş kurgu hikaye yani konu hariç geri kalan herşey vasat. bence cep telefonuyla evin bodrumunda çekildi….

  23. Bulut - 2 sene önce demiş ki:

    Eğer cok fazla flim izliyosanız ve bilim kurgu flimleri favoriniz ise bu flim sizi kesinlikle tatmin etmicektir.basit bir flim olmuş.zaman kayıbı.

  24. yarkin - 2 sene önce demiş ki:

    Sizi bilmem ama cidden çok çok çok boş bir filmdi… ABD puanlaması uygulandığını hiç sanmam. Normalde alması gereken puan 5.5’tir

  25. ali - 2 sene önce demiş ki:

    Bende tipik bir kadının erkekler üzerinde yaptığı stratejik oyunu anladım günümüzde yaşadığımız şeylerin 2060 yılındaki hali denilebilir 😀

  26. serdar - 2 sene önce demiş ki:

    Dikkat spoiler icerir!

    Herkes Filmdeki Kadin profilini güvenilmez olarak belirtmis,Fakat burdaki asil mantik erkek egemen toplumu elestirmek ve kadin robotun erkegi kullanarak disari cikmasini saglamak,onu iceri sokan zihniyeti kullanarak kendisini disari cikarmasi,erkek egemen toplumun bir kadin tarafindan yikilmasini anladim filmin sonunda.

  27. DOĞUKAN - 2 sene önce demiş ki:

    kesin izlenmeli;
    Mükemmel senaryo müthiş final !!!
    iyi seyirler…

  28. GertJaars - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekden Ağır psikolojik bir film küçük çocuklara izletmeyin kvram travması yaşayabilir.
    küçük çocuklarda seçicilik kavram algılama da problem yapabilecek bir film.! ama müthiş YAPAY ZEKA sana ulaşmamıza az kaldı!

  29. eda - 2 sene önce demiş ki:

    film aşırı sıkıcı gereksiz diyologlar uzattıkça uzatmışlar.Film kötü demiyorum ama o kadar sıkıcıki bayıldım burda fenalık geldi bu ne ya işkence ile bitirdim 😀

  30. ERDEM - 2 sene önce demiş ki:

    Olumsuz yorumlara aldanmayın. Yeşilçamcı onlar. Film bomba gibi. Dikkatle izlenince keyif veriyor. 8/10 puanım.

  31. burak - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en berbat filmdi tamamen zaman kaybı

  32. Mert777 - 2 sene önce demiş ki:

    ilk defa bir filmi yorumlar yuzunden izlemicem ha. birisi dıyor sıkıcı, başka birisi diyor çok guzel. trasnformersi 30 kezinci izliyımm daha ıyı

  33. Furkan - 2 sene önce demiş ki:

    karı kız içine çıkamaz oldum lan

  34. oguzhan - 2 sene önce demiş ki:

    Harbiden çok sağlam güzel,akıcı bir film sonu güzel olmuş ve bir filmin sonunda olmasından en çok hoşlandığım şey oluyor “ŞÜPHE” :)) kesinlikle izlenmeli tavsiye ediyorum

  35. senaa - 2 sene önce demiş ki:

    bir sonraki parçası cıkacakmı. cok guzel bu arada. tarıhı ne zmn diğer kısmının acabaa??

  36. hakan - 2 sene önce demiş ki:

    amaçsızca ilerleyen bir film gerçekten ama gerçekten vakit kaybı saçma konu işleyişi falan tamamen berbat

  37. shirin - 2 sene önce demiş ki:

    sıkıcı ve zaman kaybı, uykum geldi yaa…

  38. murat - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel filmdi sıkılmadan izlenilir

  39. Breaking Bad - 2 sene önce demiş ki:

    Sonunu baştan tahmin edebileceğiniz konusunu fazla yaydıkları ve abarttıkları film.

    Puanım : 5.5

    Bence izleyip zaman harcamayın.Daha iyileri var.

  40. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    Aşırı sıkıcı sonu hiç güzel değil bir tek dans sahnesi hoşuma gitti zamanı olanlar izlesinb.

  41. By_SunseT - 2 sene önce demiş ki:

    Dans Sahnesinde Çalan Müziği Merak Edenler İçin Aşağıda Linki Verdim Filmin Bana Verdiği En Güzel Şey Bu Şarkı Oldu.
    https://www.youtube.com/watch?v=BrjsgDRw93s

  42. ÖMER - 2 sene önce demiş ki:

    Hahaha aynen kadınlar her türde çok tehlikelidir ve ayrıca film müthiştti..

  43. FATİH - 2 sene önce demiş ki:

    Filim İzlemeye Fazlasıyla değer Keşke sinemada da izleyeblilseydim kadınlara hep bir şüpe olmalı kolay kolay güvenilmemeli ama Annelerimzie e De tam tersi sonsuz bir güven duyarız 🙂 yinede siz siz olun tanımadınız insanlara bir anda güvenmeyin 🙂

  44. Kemal Altindal - 2 sene önce demiş ki:

    IMDB’de Puan verirken herhalde Japon hizmetciye bakarak vermiş

  45. mamy - 2 sene önce demiş ki:

    VAY be çok güzel filmdi, bi kez daha anlamış olduk beyni olsun olmasın kadınların ne kadar tehlikeli olduklarını 🙂

  46. musty - 2 sene önce demiş ki:

    japon robottan istiyorum 😀 dilm güzel sonu fenaydı

  47. asd. - 2 sene önce demiş ki:

    i will give spoiler to you –






















    two people will dead then end movie
    i like turkish sub movie

    şaka lan şaka.

  48. tonyukuk1905 - 2 sene önce demiş ki:

    FİLMİN ÖZETİ : ” HAYATIMDA Kİ EN BÜYÜK FELSEFEMİN BİR KEZ DAHA TESCİL EDİLMESİNDEN ÖTÜRÜ GURUR DUYUYORUM KENDİM İLE. 🙂 NEDİR O FELSEFE ?? KADINLARA GÜ-VE-NİL-MEZ !! ŞAKA MAKA AMA ASLA KADINLARA GÜVENMEYİN.GENETİK VE HÜCRESEL OLARAK İNSANLARI YARI YOLDA BIRAKMAYA MECBURLAR TIPKI FİLMDE Kİ ELEMANI SATTIĞI GİBİ

  49. Vays - 2 sene önce demiş ki:

    Filf güzel arkadaşlar esrarengiz başlangıcıyla müzikleriyle merak uyandıran düşündüren sürükleyici bir film oyunculuklar ve karakterlerde baya iyi

  50. cezmyy - 2 sene önce demiş ki:

    vay … 😀 avratlara güvenilmez

  51. Fatih - 2 sene önce demiş ki:

    Film fena degil bu tarz filmleri sevenler icin izlenebilir.Sıkıcı degildi.Puanım 6.1 .iyi seyirler.

    Lütfen spoiler vermeyin.Filmin tadi kaciyor.

  52. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar filmin hiç bir anlamı yok zaman kaybı sonu berbat

  53. JanValjan - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi umarım devamı gelir.

  54. Ferman Zerre - 2 sene önce demiş ki:

    Yapay bir zekadan sonra ki insana ve varlığına soru işaretleri yönelten ve süreci sakin bir ortam içerisinde nabzı hiç düşürmeden aktarmayı becermiş bir yapım. Ekstrası da zengin bir insanın sahip olabileceği mimari harikası bir eve 2 saatliğine misafir olmak sanırım.

  55. Farukay - 2 sene önce demiş ki:

    Film çok güzeldi 🙂 gerçekten izlenmesini tavsiye ederim

  56. talip - 2 sene önce demiş ki:

    SPOİLER içerir
    Super film robotun kacisi cok zekice izlerken cok zevk aldim.

  57. salih - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaş çok boş bir film ya baştan sona zaman kaybı….

  58. Oktay - 2 sene önce demiş ki:

    Film ne zaman gelir lütfen bilgi verir misinz?

    • Admin - 2 sene önce demiş ki:

      Mâlesef net bir tarih veremeyiz:(

  59. livaneli08 - 2 sene önce demiş ki:

    BU TARZ FİLMLERİ SEVERİM ZATEN GÜZEL BİR FİLME BENZİYOR SİNEMADA İZLERİZ İZŞALLAH…