Sitemizde şuan toplam 2715 film bulunmaktadır.

Göster Gününü 2, Kick-Ass 2 izle | 1080p — 720p TR Altyazılı

İşte Yabancı Dizi Sitemiz, Dizigo.Com Girmek İçin Tıklayın ---> Yabancı Dizi izle

Bu Bir Reklamdır
Yükleniyor
Reklamı Geç
FILM BILGILERI 8 ay önce eklendi
Göster Gününü 2, Kick-Ass 2 izle | 1080p — 720p TR Altyazılı

Kick Ass 2 2013 ABD yapımı, Jeff Wadlow yönetmenliğinde sinemaya aktarılan aksiyon, komedi filmdir. Kullandığı kostümünü kendisi yapan ve olağan üstü güçleri olmasa da kendisini suçla savaşçısı bir kahraman ilan eden Dave, yeni aksiyonlar içindeyken bir grup 'normal vatandaş' ile karşılaşır. Onlar da ilginç kostümlerle süper kahraman olmaya ve suçlularla mücadeleye girişmişlerdir. Yeni ekip Justice Forever ismini kullanırken, bu sırada Red Mist'in büyük intikam planı da devreye girmek üzeredir...Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Kick Ass 2 hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Kick Ass 2 izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, 2013 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Altyazılı Filmler, İMDB 7.0+, Komedi, Slide, Suç Filmleri, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 7.2

Yönetmen: Jeff Wadlow

Oyuncular: Jim Carrey , Aaron Taylor-Johnson , Chloë Grace Moretz , Lyndsy Fonseca , John Leguizamo , Morris Chestnut , Claudia Lee , Amy Anzel , Clark Duke, Augustus Prew , Mary Kitchen , Donald Faison , Steven Mackintosh

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Göster Gününü 2, Kick-Ass 2 izle | 1080p — 720p TR Altyazılı” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. Gökhan Nazikoğlu - 5 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film çin yazısıda mükemmel okuyamadım :D

  2. aslan - 5 ay önce demiş ki:

    muhteşem. filmde baya küfür var dublajlı çıksın tekrar izlerim dublajda küfürleri yok edecekleri kesin.

  3. Sefai - 5 ay önce demiş ki:

    yorum yazdim

  4. Tarkan - 5 ay önce demiş ki:

    Jim Carrey hangisiydi la 3 ay önce falan izledim sanırım hiç fark etmedim :S

  5. eko - 6 ay önce demiş ki:

    jim Carrey yi fark etmeyen bi ben miyim ? :D

  6. Açelya Ahsu Demir - 7 ay önce demiş ki:

    benı eklermısn özgür

  7. CaprisBela - 7 ay önce demiş ki:

    Jim Caryy ölmeseydi daha güzel olurdu 7/10

  8. erdem - 7 ay önce demiş ki:

    Sürükleyici, ben keyifle izledim.

  9. Asya Ahueda - 7 ay önce demiş ki:

    keyifle izleyebileceğiniz ama mantığı göz ardı etmeniz gereken bir yapım. ilk filmin fersah fersah altında kaldığını söylemeden geçmeyelim. mutlaka izleyin demiyorum ama zaman kaybı değil.. 10/üzerinden 7

  10. sertan123 - 7 ay önce demiş ki:

    film bir harikaydı çok iyiydi teşekkürler bicaps 2 aydır bekliyordum sinamaya gidememiştim Tr dublajı en yakın zamanda bekliyorum

  11. Suju - 7 ay önce demiş ki:

    çocuk filmi gibi olmuş ya kan dökülmese filmde disney filmleri gibi olur iyiler kötüleri yendi beni sarmadı saçma çok saçma hemde

  12. Fatih Kahan - 7 ay önce demiş ki:

    Yoo bence gayet iyidi.. : )

  13. Fatih Kahan - 7 ay önce demiş ki:

    film çok surukleyici : ) tafisiyemdir…

  14. orion - 7 ay önce demiş ki:

    ooo yoooooooo kick ass 3 olmuyacak mı? :(

  15. Özgür Kolsan - 7 ay önce demiş ki:

    1080p si çıkmadan izlenip mundar edilmemesi gereken bir film

  16. kafaeti - 8 ay önce demiş ki:

    5.0/10 Kesinlikle çok kötü bir film. Ses olsun diyorsanız kenarda açık kalsın : )

  17. martinlutherking - 8 ay önce demiş ki:

    İlk filme göre çok daha şiddet içerikli olmuş film. Ve diğer yorumlarda da belirtildiği gibi Türkçe alt yazı keşke sarı renkte olsaymış. Bu arada Mindy büyümüş ve tatlı bir kız olmuş :D Filmin aldığı puan gayet uygundur fikrimce..

  18. süleyman - 8 ay önce demiş ki:

    altyazı rengini sarı yapsanız sanırım daha rahat okunur.teşekkürler bicaps.

  19. bicapsbest - 8 ay önce demiş ki:

    bilgisaara orjinal filmi indirin altyazıyıda internetten indirin gom playerde alt yazı rengini değiştirip izletyin bu akdar basit gelelim filme ilk serisine göre daha güzel olmuş chloe nün büyümesi filme hoş bi hava katmış savaş sahneleri arttırılmış dolayısıyla bazı yerlerde çok abartılmış ama gene kendini izletiyor sıkılmadan izlersiniz benim puanım 9/10

  20. Buğra - 8 ay önce demiş ki:

    alt yazıyı düzeltirseniz cok sevinirim sitediniz bir harika filmlerin devamını diliyorum :)

  21. yarkın - 8 ay önce demiş ki:

    bu neydi şimdi :D
    1997 doğumlu kızın o kadar esnetik yaptırdığına inanamıyorum.
    imbd’den max 4.5 almaydı bu işte bi iş var

  22. Film Kolik Adam - 8 ay önce demiş ki:

    10 Numara Film

  23. Gökhan - 8 ay önce demiş ki:

    Çok boş vakitiniz varsa izlenecek bir film imdb’den bu kadar yüksek puan alması gerçekten şaşırtıcı!

  24. Cihanda Bir Sakin Fatih - 8 ay önce demiş ki:

    bicaps ty :) o ayrı

  25. bertek41 - 8 ay önce demiş ki:

    filmi açın alın çitozunu alın kolanızı sadece izleyin o kadar gzl bi filmdi 3 ü çıkacak gibi

    9,5/10

  26. Kerem çalışkan - 8 ay önce demiş ki:

    Eğer 1.38 atla demeseydiniz kapatıyordum gerçekten tşkler.Ama filmde süperdi eklediğiniz için TEŞEKKÜRLER

  27. umut - 8 ay önce demiş ki:

    keşke alt yazıyı farklı renkte yapsaymışsın japoncayla beraber lanet bişey oluyo ama eline sağlık takip edicem normal tr alt yazı çıkınca izlerim

  28. mehmetcan - 8 ay önce demiş ki:

    3.sü çıkıcak zaten 7 partlık çizgiromandan oluşan bir film 3. partı çıktı bile 2015 te 3. çizgiroman filme uyarlanacak.ayrıca siteye ve adminlere sonsuz teşekkürlerimle böyle bi site her zaman bulunmaz

  29. Ahmet Hilmi Tuğral - 8 ay önce demiş ki:

    Sıradaki Film Sevipte Kavusamayanlara gelsin bu ne hızdır

  30. HELAAAAAL - 8 ay önce demiş ki:

    ya abi siz nasıl bi sitesiniz anlamıyorum ne kazanıosnzki bu kadar iyi hizmet veriosnz valla anlamıyorum. habire reklamlara tıklıyorum <3

  31. Hüseyin - 8 ay önce demiş ki:

    Bu film kötü altyazıyla izlenmeyecek kadar güzel. Türkçe dublaj çıkarsa izlerim :)

  32. samettt - 8 ay önce demiş ki:

    on numarasın admin reis bide wolwerini supermeni koy tam olsun filmi izleiyn süper 3ü gelir mutlaka

  33. ibrahim - 8 ay önce demiş ki:

    sheet gibi bir filme benziyor.

  34. koopek - 8 ay önce demiş ki:

    valla bu sıralar tek beklediğim filmdi. Saygılar

  35. muhammetalku - 8 ay önce demiş ki:

    Kralsın Bicaps :D

  36. Burak - 8 ay önce demiş ki:

    Bencu bunun 3.cü filmi çıkar.

  37. eren - 8 ay önce demiş ki:

    rising moon kimse allah razı olsun allah ne muradı varsa versin kac haftadır altyazı bekliyodum

  38. rockin - 8 ay önce demiş ki:

    gelmiş altyazı, izleyelim hemen :D

  39. SevimliKasa - 8 ay önce demiş ki:

    Teşekkürler BiCaps ekibi. Sizin sayenizde böyle güzel kaliteli filmler izliyoruz. Ellerinize sağlık. Gelelim film’e film’i izlemeyenelr kesinlikle izlesin böylesi bir film kaçırılmaz derim benim puanım 10/10 :)

  40. Utku Talu - 8 ay önce demiş ki:

    OHh ohh ohh dublajda gelyor az kaldı :)

  41. sekeer - 8 ay önce demiş ki:

    muhteseem :) yanlız 1080 parlarının 3.sü bozuk düşük kalite arttıramadık ! o nedenle uploadc720p den izleyebilirsniz :) sinemasına gittim fakat yine izlemek için the hangover 3 ü sabrsızlıkla bekliyorum admiiin ! (:

  42. frwdead - 8 ay önce demiş ki:

    on numara beş yıldız 1 i izlediyseniz bunu kaçırmayın

  43. eloystar - 8 ay önce demiş ki:

    Hayat sana limon veriyorsa sende limonata yap :))

    ElOyStAr

    artılar bekleriz

  44. Playerr - 8 ay önce demiş ki:

    ŞuanaKadarEnİyiSite

  45. sinan04 - 8 ay önce demiş ki:

    Kralsın bicaps :D

  46. bicapsbest - 8 ay önce demiş ki:

    altyazı biraz kötü başta seven hundred diyor ama alt yazıda 1100 olarak geçiyor ve ingilizcedeki isimler türkçeye çevrilmez hit girle tetikçi kız yazmaları büyük bi saçmalık sanırım orjinal alt yazıyı beklemekte fayda var.

  47. Ali - 8 ay önce demiş ki:

    Hergün film izlemek için site arıyodum hep kafam karışıyodu kendime ait yeri bulamıyodum. taki bu güne kadar, TEŞEKKÜR EDERİM Bicaps Bu Site Bi Harika.

  48. Uçar - 8 ay önce demiş ki:

    cCc Chloe reyiz cCc aşığım bu hatuna, hatun dediğime bakmayın benim yaşımda nasıl olsa hakkım bee :)

  49. gudikcan - 8 ay önce demiş ki:

    İşte ses ve görüntü dediğin budur…