Sitemizde şuan toplam 2718 film bulunmaktadır.

Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle

İşte Yabancı Dizi Sitemiz, Dizigo.Com Girmek İçin Tıklayın ---> Yabancı Dizi izle

Bu Bir Reklamdır
Yükleniyor
Reklamı Geç
FILM BILGILERI 9 ay önce eklendi
Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle

iron man 3 720p izle

demir adam 3 720p izle

Tony Stark . O bir Dahi . O bir Süper Kahraman . Kahramanımızı bu sefer çok tehlikeli görevler bekliyor . Bu sefer en yakınlarını koruması gerekicek . Bicaps.com iyi seyirler diler ..

Tür: 2013 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Slide, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Shane Black

Oyuncular: Robert Downey Jr. , Samuel L. Jackson , Gwyneth Paltrow , Paul Bettany , Guy Pearce

Etiketler: , , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle” filminde 323 Yorum bulunuyor.
  1. polad eliyev - 1 ay önce demiş ki:

    izliycez bakalim dediyiniz kadar varmiymis

  2. film izle - 2 ay önce demiş ki:

    süper filmdi…

  3. irem - 3 ay önce demiş ki:

    Söyleyecek kelime bulamıyorum harika bir film. 1080′lik partlardan izledim görüntü ve ses çok iyi teşekkürler bicaps.net

  4. Abdurrahman Akyüz - 3 ay önce demiş ki:

    süper

  5. Kemal Erdoğan - 3 ay önce demiş ki:

    güzel

  6. Oksana Zhelinka - 5 ay önce demiş ki:

    Wonderful movie !

  7. ali riza - 7 ay önce demiş ki:

    film çok güzel fakat demir adamı doya doya seyredemedik film boyunca kaç defa demir adamı gördük çok az keşke birazdaha demir adamın içinde olduğu ekşın sahneleri olsaydı olsun yinede çok güzeldi herkesin eline sağlık bu adamlar bu işi biliyor

  8. Deniz Sağlam - 8 ay önce demiş ki:

    sanırım çıkmayacak robet downey jr artık oynamıcam demiş ama avengerde oynayacak

  9. Kerem Altunbay - 8 ay önce demiş ki:

    İzlerken Çok Lutkum Tutuldu Süper Ya Bize Bu İmkanları Sunan Bicaps Binlerce Teşekkür Ederim Bu Arada IRO MAN 4 Çıkcakmı?

  10. mitklcr - 8 ay önce demiş ki:

    film elbetteki güzelde saçma olan madem göğsündeki mıknatıstan kurtulma şansın vardı niye daha önce çıkarmadın?

  11. Furkan - 8 ay önce demiş ki:

    İlk Başta Çalan Şarkının Adını Bilen Var mı ?

  12. -JeSKUu- - 8 ay önce demiş ki:

    admin kardeş marvel filmlerinin kategorisini ayırsan daha güzel olur :)

  13. Film Değerlendirme - Closery - 8 ay önce demiş ki:

    Film ‘in hakkını vermek lazım mükemmel bir film ve ayrıca admin ellerine sağlık.
    Film ‘i sinemada izledim ve süperdi.
    Değerlendirme:
    Efekt: 5/5
    Senaryo: 8/10
    IMDB: 7.5/10
    Bence: 8.1/10
    Film kesinlikle ve şiddetle tavsiye edilir. :)
    Gerçekten güzel bir film zaten IRON MAN serisini veya Marvel ‘i hep sevmişimdir. Ve Robert Downey JR. işini bilen bir insan.
    ————————-
    IRON MAN 4 ? Çıkıcak mı ?
    IRON MAN bir seri olacaktır. Superman gibi :)
    Robert Downey JR. IRON MAN 4 ‘te ve Avengers 2 de oynayacağını sonrada oyunculukk hayatına ara vericeğini söylemiştir.
    Neyse teşekkürler, BiCaps.com

  14. Muhammet Emirhan Şirikçi - 8 ay önce demiş ki:

    Film Süper Hani :D

  15. Deniz Sağlam - 8 ay önce demiş ki:

    orjinal dostum bu gerçek filmi önceleri sinema çekimi falan :D

  16. keder - 8 ay önce demiş ki:

    helal size super site

  17. Ali Oktay Palta - 9 ay önce demiş ki:

    dublajı kötü diye izlemiyorum ses acaip çıkıyo ne zaman yeni dublaj eklenir acaba?

  18. allame - 9 ay önce demiş ki:

    süper be

  19. Kaan Utku Yildirim - 9 ay önce demiş ki:

    İnternet hızımın 10 Mbps olmasına rağmen çok takılıyor yeniliyorum yine aynı… Halbuki youtube dan ve başka bir film sitem var oradan takılmadan film ve video izleyebiliyorum.

  20. Çağtay Oğuzcan Pürtek - 9 ay önce demiş ki:

    sinema çekimi olmasa ii olurdu :)

  21. Tolga Köksoy - 9 ay önce demiş ki:

    ne ara çıktı ya :D

  22. Abdullah Gerigelmez - 9 ay önce demiş ki:

    admin 720p tek part ne zaman yüklenir

  23. Woody - 9 ay önce demiş ki:

    İzlenmez arkadaşlar Eğer benim gibi bir sinema çekmesi film den nefret eden insansanız hiç izlenmez ….Ama film güzel orjinalini sabırsızlıkla bekliyorum

  24. İBO - 9 ay önce demiş ki:

    Film süperdi ya on numara sese aldırış etmeden izleyin çok güzel .D

  25. garez1 - 9 ay önce demiş ki:

    çok fenaa

  26. Mehmet Çağrı - 9 ay önce demiş ki:

    Daha güzel ses ve görüntü ne zaman çıkar

  27. süleyman - 9 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir film..ABD’ye yapılan göndermeler güzel.Teşekkürler bicaps..:)

  28. hnn - 9 ay önce demiş ki:

    27 ağustos ta orjinal dvd geliyp

  29. eoner - 10 ay önce demiş ki:

    Acaba sinema çekimi mi?

  30. ombagci - 10 ay önce demiş ki:

    Teşekkürler bicaps.com
    harikaydı

  31. ironman - 10 ay önce demiş ki:

    yenilmezlerdah güzlel!!! demi arkadaşlar

  32. Haydee - 10 ay önce demiş ki:

    Adminlere türkçesi çıksın diyincemi çıkcak? Beyin bedava :D

  33. pika75 - 10 ay önce demiş ki:

    Filmin sesi tahmini ne kadar sürede düzelir ?

  34. mehmet emin - 10 ay önce demiş ki:

    abi bu ne ya adamlar yapıyo

  35. Ercan - 10 ay önce demiş ki:

    Şu
    filmin bi orginalı cıkmadı yaaa lütfen adminler 1080 p ne zamn cıkacak

  36. remzi - 10 ay önce demiş ki:

    merhaba fılmler ıcın tesekkurler fakat vk sılınmıs sanırım fıl yok gozukuyor

  37. osman - 10 ay önce demiş ki:

    ya filmin sesi ne zaman düzelir?

  38. Faruk - 11 ay önce demiş ki:

    Vk’dan izlenmiyor..

  39. Furkan - 11 ay önce demiş ki:

    Yaa admin filmin ne zaman orjinal’i çıkacak bir bilgin varmı ? Yani çıkınca falan haber verilecek mi ? Nolur biriniz bir yanıt yazın yaa :’( Merakla filmin 1080p orjinali’ni bekliyoruz. Film Harkia :D :D :D

    • TheChucky - 11 ay önce demiş ki:

      ne zaman çıkacağı belli olmuyor malesef

  40. muhammed - 11 ay önce demiş ki:

    sesi berbat hiç bişey anlaşılmıyor düzeltseniz daha iyi olur

  41. Yunus Emre - 11 ay önce demiş ki:

    Öncelikle film mükemmel !! :D
    “yakup” adlı arkadaş filmden bir şey anlamadığın belli müslümünları kötü falan göstermemişter ..

  42. Mete - 11 ay önce demiş ki:

    BenceHarika film kalite süper seside düzeltince harika olur ama yinede süper eline sağlık Bicaps.com :)Sinemada İzleyemedim Burda Rahat Rahat İzliyoRum.

  43. Muhammet ALi - 11 ay önce demiş ki:

    Süper bir film admin Teşekkürler :D

  44. Wh1sp3r - 11 ay önce demiş ki:

    Acaba ne zaman gerçek bir film izleyebileceğiz böyle izlemeyi denedim fakat ilk 5 dakikada geri kapatmak zorunda kaldım. Kaliteli hali ne zaman gelir bir tahmin var mı acaba? hızlı ve öfkeli 6, hangover 3 içinde bir tahmin varsa onlarıda alabilirim. :)

    • TheChucky - 11 ay önce demiş ki:

      bugün olabilir 3 ay sonra olabilir hiç belli olmuyor malesef

  45. Mustafa - 11 ay önce demiş ki:

    bunu hala orjinal dublajı çıkmadı mı yaa

  46. tony - 11 ay önce demiş ki:

    1 ay oldu hala orjinali çıkmadı tam olarak :(((

  47. bilal - 11 ay önce demiş ki:

    süper bir filmdi emeği geçen herkesin eline sağlık

  48. Atalay - 11 ay önce demiş ki:

    500. defa yazıyorum. Her seferinde siliyorsunuz. Ne zaman güzel kalitede yüklenir?

    • TheChucky - 11 ay önce demiş ki:

      bilgimiz yok malesef bizde siz gibiyiz internete düşünce siteye ekliyoruz

  49. Seyirci - 11 ay önce demiş ki:

    Bence altyazı seçeneği eklenmeli (orijinal sesiyle) görüntü güzel ama sesinden dolayı izlemedim daha.