bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle

87

Güncellendi!!

Demir Adam 3,Demir Adam 3 izle,Demir Adam 3 hd izle,Demir Adam 3 vk izle,Iron Man 3,Iron Man 3 izle,Iron Man 3 hd izle,Iron Man 3 vk izle,Iron Man 3 full izle

122.234
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle

iron man 3 720p izle

demir adam 3 720p izle

Tony Stark . O bir Dahi . O bir Süper Kahraman . Kahramanımızı bu sefer çok tehlikeli görevler bekliyor . Bu sefer en yakınlarını koruması gerekicek . Bicaps.net iyi seyirler diler .. iron-man-3

Tür: 2013 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Editör Önerisi, Fantastik, Gençlik Filmleri, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 7.4

Yönetmen: Shane Black

Oyuncular: Robert Downey Jr. , Samuel L. Jackson , Gwyneth Paltrow , Paul Bettany , Guy Pearce

Etiketler: , , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Iron Man 3 — Demir Adam 3 (2013) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle” filminde 328 Yorum bulunuyor.
  1. anlarsın sen :D - 4 sene önce demiş ki:

    aslannnnnnnnnnn max sen çok iyi bi aslansıııııııınnnnnnnnnnnn. aslan maaaaaaxxxxxxxxxx :D:D

  2. çiko - 4 sene önce demiş ki:

    sinema çekimi 720p de gördüm ya 😀 , artık ölsemde gam yemem dayı 😀

  3. can - 4 sene önce demiş ki:

    Filmin Görünümü düzeldimi admim indircekte acarken

  4. murat - 4 sene önce demiş ki:

    Orjinal çekim çıkınca belirtir misiniz, bu sürekli en başta bu yüzden orjinal çekim olup olmadığını anlayamıyoruz 🙂

  5. hamza - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  6. akif - 4 sene önce demiş ki:

    b unun neresi hd

  7. korkmaz - 4 sene önce demiş ki:

    ne zaman normalını yuklersınız admın ? sınema cekımı olmuyanını yanı boyle ses cok kotu gelıyor.

  8. ŞAHİN O. - 4 sene önce demiş ki:

    Admin bunun sinema çekimi olmayanı çıktı. Haberin ola…

  9. Kadir - 4 sene önce demiş ki:

    Site quzeL Kardesim ama bu uyeLiK SacmaLıqıda Nerden cıKtı FiLmi izLemeK için iLLa FiLesFetcher a uye oLmaya ZorLuyor böyLe bi sacmaLıK qörmedim daha once doqru dürüst bi fiLm izLiceKtim inanın Zehir ettiniz aLt üstü fiLmi indirip izLicem ciLe ceKiyorum Resmen…

  10. Barış Ö. - 4 sene önce demiş ki:

    şunun birde korsan olmayanı olsa 10 numara olacak 🙂

  11. HasanBagator - 4 sene önce demiş ki:

    Siteniz yer imlerimde bekliyor gerçekten müthiş bir site 😀

  12. Devrim - 4 sene önce demiş ki:

    öncelikle merhabalar, siteniz çok güzel hemen sinema çekimi olarak eklemişssiniz ve 720p olanını bekliyorum ve şu
    el cin ve dabbe filmini bekliyorum admin bey ne zaman çıkar acaba ??

  13. Doğan - 4 sene önce demiş ki:

    iyi ki varsın admin. teşekkürler

  14. furkan - 4 sene önce demiş ki:

    EMEĞİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    FİLMİN KONUSU GÜZELDİ FAKAT SONU PEK İÇ AÇICI DEĞİL ZIRHINI BIRAKTI GÖĞSÜNDEKİ GÜÇ VERİCİYİ ÇIKARTI FELAN YENİLMEZLER EKİBİNE NE OLCAK ŞİMDİ YENİLMEZLER 2 DE ÇIKACAKMIŞ NASIL OLACAK ANLAMADIM

  15. Burak.A - 4 sene önce demiş ki:

    Sitenize ilk girdiğimde hemen yer imlerine kaydettim.O günden beri sıkı takipçinizim hiç sıkılmadan gercek 720p eklemenizi beklicem güvenim tam umarım ne siz bizi ne de biz sizi yarı yolda bırakırız.Canı gönülden tebrik ediyorum gercekten emek sarf ediyorsunuz HELAL OLSUN , Başarılarınızın Devamını Dilerim.

  16. Furkan - 4 sene önce demiş ki:

    Filmin 420 ya da 720 ne Zaman Gelir Bi Bilginiz Varmı… ♥Bicaps.com♥..Elinize Sağlık

  17. cabbar - 4 sene önce demiş ki:

    admin sinema çekimini keşke koymasaydın… böyle mükemmel bir film sinema çekimi ile heba edilmemeli… beklemeyi yeğlerim şahsen 1 ay daha… ama kaliteli filmlerde bozuk bir görüntü olmamalı…

  18. KinqNeCoO - 4 sene önce demiş ki:

    İyi GünLer: Sinema Çekimi DeiLde Tr.Dublaj 720p’si Nezaman Çıkar Bi BiLginiz Varmı.

    Not: Site Üst Şabon GüzeL oLmuş 😉

  19. ERMAN - 4 sene önce demiş ki:

    NE O YAW FİLMİN ORTASINDA AM ARIYORSAN BİZDE VAR REKLAMI. FİLM İŞİMİ YOKSA BAŞKA İŞMİ YAPIYOR BU SİTE :))))

  20. ALPER - 4 sene önce demiş ki:

    aBİ BUNUN HDSİ NE ZAMAN KOYARSINIZ

  21. SoorR - 4 sene önce demiş ki:

    DVD Versiyonunu Upload Ettiğinizde Filmi Tekrar Ana Sayfada Liste Başına Alabilirseniz Güzel Olur, Sürekli Kontrol Ediyorum, Çok Güzel Sahneler Var Ve O Sahneleri Sinema Çekimi Olarak İzlemek İstemiyorum. Siteniz gerçekten harika çalışmalarınızın devamını dilerim kolay gelsin…

  22. Badokinq - 4 sene önce demiş ki:

    Çok müthiş bir site.. Orjinal çekimide atarsanız iyi olur..

  23. sıtkı - 4 sene önce demiş ki:

    eywallah sitenizin sıkı bir takipcisiyim fakat “sinema cekimi” filme 720 p etiketi koymak nasıl bir sahtekarlıktır admin?

  24. selman - 4 sene önce demiş ki:

    😀 nasıl yeni keşfediyonuz ya arkadaş 1.5 yıldır var bu site hep kaliteli paylaşımlar yapıyo adamlar emeğin hakkını vermek gerek

  25. fatih - 4 sene önce demiş ki:

    admin süpersin saçma sapan konuşanlar size sesleniyorum film daha vizyonda tebrik ederim sinema çekii olsada keyif aldım .

  26. ibrahim - 4 sene önce demiş ki:

    abi adamın dibisiniz süpersiniz ne diyim yani muhteşem bir sitenesiz var

  27. Semih - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Teşekkürler Harikasınız.

  28. faruk - 4 sene önce demiş ki:

    hayatımda bu kadar iyi film sitesi görmedim harikasınız 🙂

  29. Serkan - 4 sene önce demiş ki:

    admin daha yeni keşif ettim bu siteyi ama iyi ki keşfetmişim herşey var bu siteyi rhatlık la 20 arkadasıma tavsiye ettim bu sittenin yükselmesi için her şey yapılır çünkü hak ediliyor

  30. Gondolara - 4 sene önce demiş ki:

    Siteniz çok Güzel ve hızlı severek takib ediyorum ama Filmin Kalitesi ve Sesi REzalet…

  31. enis tunalı - 4 sene önce demiş ki:

    Ses sinema çekimi.Seyretmeye uygun değil..

  32. osman kaya - 4 sene önce demiş ki:

    sinema cekımı değil mi?

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      evet

  33. lakspel - 4 sene önce demiş ki:

    sinama çekimi admin ama yinede cok saol

  34. defniz - 4 sene önce demiş ki:

    birde profile resim ekleme bölümünü bulamadım ilgililere duyurulur

  35. defniz - 4 sene önce demiş ki:

    slm bicaps sahipleri. başarılarınızın devamını dilerim. site ve siz mükemmelsiniz.

  36. serkan - 4 sene önce demiş ki:

    pek yorum yapan biri değilim şahsen ama bu siteye yorum yapmamak cidden ayıp olur 🙂 siteniz diğer sitelerden fark edilir derecede çok güzel siz adminlerin biz film severlere gösterdiğiniz ilgi harika.teşekkür ederim ilginiz ve emeğiniz için.harikasınız

  37. TURGUT - 4 sene önce demiş ki:

    admin kral adamsın 10 numara bir site eline koluna ve emeğine sağlık.saygılar sevgiler hürmetler….

  38. ferhat%evcim - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar hoparlör ayarını soft ayar yaparsanız daha iyi oluyor ses bilginize…

  39. ferhat&evcim - 4 sene önce demiş ki:

    tony ile çocuğun konuşmaları en komik yerleriydi.gülmekten çatladım remen ama güeldi bayaa. çok beğendim teşekkürler bicaps..

  40. Taner - 4 sene önce demiş ki:

    Abi Harbiden Süpersiniz On Numara Bir Film Sitesi.

  41. pittiuomo - 4 sene önce demiş ki:

    Admin koyduğun filmlerden Pis Yedili adlı filmin hastası olduğunu ızdırapla hissettim.Biraz Kuzey,Güney biraz Kurtlar Vadisi azıcık Karadayı çok azda Arrow dizisini baz al yapabilirsin bunu azıcık gayret bazı filmlerin hikaye olsun diye konmuş yapma bunu önlerden tattırıp arkadan torbaya doldurma.

  42. kursad - 4 sene önce demiş ki:

    ya süpersinizde 18 30 seansına gittiydim gitmeseydim iyiydi 😀

  43. Ala5tor - 4 sene önce demiş ki:

    Admin süpersin bu ne hız 🙂 süpersinizzzzz….

  44. Halil - 4 sene önce demiş ki:

    normalde reklamli sitelere gicik olurdum ama buranin kalitesi yüzünden reklamlari bile zevkle tikliyorum:-)))

  45. Halil - 4 sene önce demiş ki:

    on numara bir site ellerine saglik admin,film icin cok tesekkürler ama ben orjinali cikana kadar bekliycem bu film yuksek kalitede süper olur.burayi tesadüfen baska sitede film izlerken reklaminiz sayesinde buldum bidaha diger siteye dönüs yapmadim buranin kalitesi bagimlilik yapiyor,daha cok 1080p film yükleme imkaniniz varmi,yada en azindan böyle kaliteli filmleri.tekrar tekrar tesekkürler…

  46. SEMİH - 4 sene önce demiş ki:

    siteniz bi harika tebrik ediyorum sizleri takip etmeye dewam şu zmana kadar görduklerimin en iyisi sizinki

  47. unknown - 4 sene önce demiş ki:

    hd görüntü diye indirdim sinema çekimi.olmadı bu bicaps

  48. mehmet_44 - 4 sene önce demiş ki:

    helal olsun kardeşim süpersin tşkler ilgi gösterddiğin için 🙂

  49. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    admin çok teşekkürler süpersiniz

  50. bunyam - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel tebrikler sürekli sizdeyiz:)

  51. Tunacan Baraç - 4 sene önce demiş ki:

    Sinema Çekimi Olsa Bile 720p Izleyın Beklersınız Ama Gercekten Normal Gıbı Izlersınız Tek Sorun Ses Oda Sınema Cekımı Normal Supersın Admin

  52. player - 4 sene önce demiş ki:

    Admin süpersin de bugün sinemasına gittim bilseydim burdan izlerdim ellerine sağlık.

  53. korsan22 - 4 sene önce demiş ki:

    merhaba admin siteye üye olmadan izleme yapamadım fakat üye oldum hala seyredemiyorum sadece fotoğrafı görüyorum izleye tıkladığımda aynı yere geri dönüyorum bana yardımcı olabilirmisin dns ayarlarım ayarlı 8888 8844

  54. utku u. - 4 sene önce demiş ki:

    Admin ses falan epey bozuk ama sinema çekimi internetteki en iyi versiyon eminim budur tesekkurler emeğiniz için, ayrıca her filme 720p HD demek yerine sinema çekimi olanları (CAM) falan yazarak belirtirseniz daha iyi olur diye düsünüyorum, tekrar tesekkurler

  55. 33 :) - 4 sene önce demiş ki:

    Admın gercekten cok guzelde ıstedıgım bır fılm var jason statham parker onun turkce dublajını bulabılırsen dahada guzel olur bıde tom cruıse nın oblıvıon

  56. alican - 4 sene önce demiş ki:

    eyvallah bu site mükemmel

  57. 06efsaneli - 4 sene önce demiş ki:

    720p orjınal nezaman cıkar sinama cekimi iyi deil 🙁

  58. Muammer Gencay - 4 sene önce demiş ki:

    Helal olsun size yemin ediyorum bir numarasınız 😀

  59. cemal - 4 sene önce demiş ki:

    admin yalwarırım bu filmin sinema çekimi olmayanı nezaman eklenir söyle lütfen (tecrübelerine güvenerek tabi) lütfennn:(

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      2 3 hafta içinde tahminim

  60. Gizem - 4 sene önce demiş ki:

    Admin vk si nezamn yüklenir

  61. şahin - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmmel admin gerçektn seni ayakta alkışlıyorum !!!

  62. Ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    Diğer sitelerde izlediğimde hep altında Bicaps.com 1080p 720p yazıyordu. bir kere girip deneyeyim dedim ve girdiğim günden belli günlük izliyorum. Müthiş bi site 🙂 Teşekür ederim Bicaps ekibine 🙂

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      bizi seçtiğiniz için teşekkürler 🙂

  63. T-BoSS - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadasim bura abone filan olmak olmuyormu en son film gelince haberdar filan olmak gibi bi sey, siten cok sper bide KELEBEGIN RÜYASIN-i indirsen sahane olur be KARDAS

  64. tarık - 4 sene önce demiş ki:

    Admin adamın dibisin dibi !! tr 😀

  65. MiniquicK - 4 sene önce demiş ki:

    partlar açılmıyor hala

  66. Oğuzhan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin eline sağlık.Bu filmi bu kadar kısa sürede tr dublaj izlettiğin için teşekkür ederim.

  67. mert - 4 sene önce demiş ki:

    tekpart 720 p vk ne zaman yükliceksin elini çabuk tut.

  68. devil_of_web - 4 sene önce demiş ki:

    admin bayanmısın bilmiom ama sende bildiğin 8 kilo taş.k var 😀 adamın dibisin!!!

  69. MYıldır - 4 sene önce demiş ki:

    Osmaniye’de yaşıyorum buraya haftaya gelicek film belki de bi sonraki hafta sen nete düşürdün bile HELAL OLSUN SANA ADMİN 🙂

  70. brattt - 4 sene önce demiş ki:

    hocam dvd ne vaxt cikar?

  71. ALKADRAS - 4 sene önce demiş ki:

    vk yı ne zaman yüklersiniz

  72. kahraman - 4 sene önce demiş ki:

    adnin adamsın tsklr

  73. Barış - 4 sene önce demiş ki:

    Kardeşim eline saglık vallahi keyifle izledik , fakat filmin sonunda ne dedigini anlıyamadım bir tek tam olarak ” yani özetlemem gerekirse nasıl yapıcagım bilmiyorum ama zırhım benim için hiç bir zaman bir eglence yada hobi degil o bir “KOZA” ydı . son kelimeyi anlıyamadım tam olarak biri yardımcı olabilirmi ??????? ne dedigi hakkında fikri olan varmı ?

  74. Akşamyıldızı - 4 sene önce demiş ki:

    yükleme kardeşim sinema çekimini yüklemeyiver prensip edin kendine de ki benim platformumda sinema çekimi filmlere yer yok ne zaman gelir elime hd olanı o zaman eklerim de zor bişey değil bu ya. bizde diyelim ki bi tane site var adamda bir tane kötü görüntüsü olan film yok hepsi full hd..

  75. TRSonSöz - 4 sene önce demiş ki:

    Site yönetimi tebrik ediyorum sizi . Hem bu filimden dolayı hemde sitedeki diğer filimler için alkışı hakediyosunuz .. 🙂 Sitenizi bulduktan beri başka film sitesine bakmıyorum bile .

  76. UmuT - 4 sene önce demiş ki:

    Admin 720’si ne zaman düşer tahminen

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      2 hafta diye tahmin ediyorum

  77. yunus - 4 sene önce demiş ki:

    seviyorum bu siteyi arkadaş seviyorum :))

  78. Mücahit - 4 sene önce demiş ki:

    Kardeşim şimdi yüklenen normal 720p mi ? ? *

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      hayır sinema çekimi

  79. zsdzxc - 4 sene önce demiş ki:

    hep yalan dolan saat kaç oldu nerde filmm???

  80. Breathe - 4 sene önce demiş ki:

    Kardeşim ne zaman yüklersin, en son 8’de yüklerim demişsin.. bu arada teşekkürler sana..

  81. ozkan - 4 sene önce demiş ki:

    admın kardeş siten okadar güzelki sana bir tavsiye verim bu alemde tek olmak istiyorsan sinema çekimi yükleme sitene bi prensibin olsun tr dublajların düzgun altyazıların kaymasın bunlara dikkat et gerisi hikaye ama gözünü sevin sinema çekimi yükleme bu siteye YA KIŞ MI YORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  82. Nefes - 4 sene önce demiş ki:

    Sinema çekimi sarmaz. Yine de teşekkürler orjinal videosunu bekliycem.

  83. Mert - 4 sene önce demiş ki:

    Teşekkürler Chucky bir kez daha sitenin kalitesini ortaya koydun c(:

  84. Recp - 4 sene önce demiş ki:

    Admin upload uğraştırdı heralde 🙂

  85. poseidon16 - 4 sene önce demiş ki:

    adamın dibi sin olum sen nasıl bişeysin nerden buluyosun ama süpersin 😀

  86. ktipiyoz - 4 sene önce demiş ki:

    sinema cekimi acaba yoksa orjinal cekimi

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      sinema çekimi

  87. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin adamın dibisin. Başarılarının devamını bekliyoruz. Çok beğendiğim bir site burası.

  88. CapsLock - 4 sene önce demiş ki:

    Daha Ne kadar sürer admin yüklemen saat verirmisin şu saatte sitede olur diye.

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      arkadaşlar 1 saat içidne yüklenmiş olur 8 en geç 8,30 bu daha erkende olabilir

  89. SoorR - 4 sene önce demiş ki:

    Merakla bekliyoruz, tek kötü yanı ekranın biraz karanlık olması sinema çekimlerinde ama yinede teşekkürler…

  90. aslan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin Adamın dibisin be

  91. zemar - 4 sene önce demiş ki:

    cansın admin süper adamsın

  92. ironman3 - 4 sene önce demiş ki:

    admin süpersin 🙂 bide hd olarak ne zaman düşer nete ?

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      2 3 hafta

  93. KORSANCI - 4 sene önce demiş ki:

    sinema çekımı olmasaydı ıyıydı be

  94. Yiğido - 4 sene önce demiş ki:

    Hobaa bekiyoruz admin bitanesin 🙂

  95. Ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    Yükleyecegin sinema çekimimi gerçek 720p mi olucak ?

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      720p si daha düşmedi tr dublaj sinema çekimi olacak

  96. KinqNeCoO - 4 sene önce demiş ki:

    Admin 10’Numara Adamsın HeLal oLsun Cidden 🙂

  97. Tunacan Baraç - 4 sene önce demiş ki:

    Yani Sinema Çekimi Fakat Türkçe Güzel Genede.

  98. KinqNeCoO - 4 sene önce demiş ki:

    İyi GünLer FiLim Tahminen Nezam YükLenir.

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      1 * 1,5 saat içinde

  99. Recp - 4 sene önce demiş ki:

    ne zaman yüklenir admin??

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      1 * 1,5 saat içinde

  100. Yıldıran - 4 sene önce demiş ki:

    Sinema Çekimmi Bu

    • TheChucky - 4 sene önce demiş ki:

      evet