bicaps

Jack Reacher (2012) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle


18.234
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Jack Reacher (2012) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle

Jack Reacher 720p izle

Beş kişi usta bir nişancı tarafından sadece altı el ateş edilerek öldürülür ve tüm deliller gözaltındaki şüpheliyi göstermektedir. Sorgulamada şüphelinin söylediği tek bir şey vardır: “Jack Reacher’ı bulun!”. Böylelikle gerçeği bulmak adına Jack Reacher’ı, şiddet konusunda yetenekli ve saklayacak bir sırrı olan beklenmedik bir düşmanla karşı karşıya getiren sıra dışı bir kovalamaca başlar.

Tür: 2012 Filmleri, Dram Filmleri, Filmler, Gerilim Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 - ABD

IMDB Puanı: 7.1

Yönetmen: Christopher McQuarrie

Oyuncular: Tom Cruise, Robert Duvall, Rosamund Pike, Richard Jenkins, Alexia Fast ,

Etiketler: , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Jack Reacher (2012) | 720p Türkçe Dublaj HD İzle” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. vadiii - 3 sene önce demiş ki:

    öldüm bittim resmen ya çok iyiydi bee…

  2. Gian CARLO - 3 sene önce demiş ki:

    Daha önce neden izlemedim diye kendime sitem ettım resmen – film gerçekten mükemmel kurgulanmıs – senaryo oldukça başarılı – Tom Cruıse Var daha ne olsun –
    TEŞEKKÜRLER BİCAPS

  3. ASLANN - 4 sene önce demiş ki:

    harbi fena film senaryo gerçekten 4 4lük tom cruise’ta olunca kessinlikle izleyin.
    teşekkürler bicaps

  4. burkiiee - 4 sene önce demiş ki:

    güzel film bayadır izleyecektim şimdi fırsatım oldu,ne ara bitti anlamadım. tavsiye ederim

  5. kaleli96 - 4 sene önce demiş ki:

    Güzel bi aksiyon filmi sıkılmadan izlenir tom cruise hala iş yapar vaziyette izleyin 😀

  6. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    87:17 kapıdaki yazı
    TURKEY = Hindi yani hini atışı gibi bişi hindi vurma bi nevi. Turkey le ilgisi yok .)

  7. koray - 4 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile mükemmel ,ayrıntılara dikkat eden kişilerin büyük zevkle izleyeceği bir film

  8. MAROON 5 - 4 sene önce demiş ki:

    bu görüntü daha güzel görünüyor bugün paylaştıgınız 1080p’den 🙂

  9. Emrah06 - 4 sene önce demiş ki:

    Sıkılmadan İzledim qüZeldi Bnce

  10. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    Film güzeldi izlemeden geçmeyin izlemeyi düşünenler.Ayrıca uğur filmin sonunda Türk polisi demiyor bir tür polis diyor.Bence sen dikkatli izlemiyorsun.) iyi seyirler…

  11. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    Filmi izlemeden yorum yapıyorum yorum yapan arkadaslara tesekkur edıyorum her fılme yorum yapın kı ona gore ızleyelım sıze guvenıyorum:)

  12. rüstem - 4 sene önce demiş ki:

    87:16 dikkatle bakın kapıda ne yazıyor.

  13. mevlüt - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar filmin şu karesinde 87:15 tamda kapıda yazan yazıyı açıklayabilirmisiniz ? Admin sende bakarsan sevinirim.?

  14. Fatih Karaca - 4 sene önce demiş ki:

    Film 10 üzerin 7.7 alabilecek bir film.İzlemeyenlere muhakkak izlemelerini tavsiye ederim.Admin umut ışığım filminin TÜRKÇE DUBLAJ’lısını koyarsan çok memnun olurum.Şimdiden teşekkürü bir borç bilir İyi Günler dilerim..

  15. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    film mükemmeldi… uğur kardeşim zaten dikey atış yapıldığını biliyorlar “jack (tom cruise)” diyorki: “katil, şüphelimiz olsaydı eskiden yaptığı gibi yatay yerden yapardı. bu yüzden katil, başkası…” kapiş!

  16. burhan - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem bır fılm kesınlıkle ızlemeye değer teşekkürler admın

  17. eleştirman - 4 sene önce demiş ki:

    film mükemmmel özellikle otbüs sahnesi çok ilginçti mutlaka

    izleyin……..

  18. AsiLGirdap - 4 sene önce demiş ki:

    NErde benim yooorumlarııımmmmmmmmm…………..

  19. İdriss - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten Tom Cruise bu işi biliyor

    Film için teşekkürler gerçekten harika bir film izlemedim demeyin bu yorumu okuyosan bana güven ve bu filmi izle

  20. mert N - 4 sene önce demiş ki:

    “Günümüzün sherlock holmesi jack reacher bir turk polisi” filmin boyle yorumlanmasi cok hosuma gitti her anini adamin yapmak istediklerini ve olaylari anlamak ve nedenini bulmak icin ugrasirken heyecan ve zevkle izledim ama beynim yetmedi adam herseyde benden 1 adim ondeydi yinede yaklastiklarim oldu senaristlere tebrikler iyi iş cikartmislar hala izlemediyseniz hemen playa basin ve her aninin tadini cikarin tesekkurler 🙂

  21. huzeyfe ferhat - 4 sene önce demiş ki:

    ggerçekten zevkle izledim güzel emeği gecer herhese tşkler

  22. Hakan - 4 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle Olmuş bu izlyinn izlettirin 😀

  23. ahmedo - 4 sene önce demiş ki:

    film tek kelimeyle mükemmel sürekleyici pylaşım için çok teşekkürler

  24. dogukanzorbey - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film adminede tşkler.

  25. GaMEoVeR - 4 sene önce demiş ki:

    ÇÇok güzel bir film kesinilkle izleyin..böyle hd kalitede filmi sunan adminede tşkler.

  26. berkant - 4 sene önce demiş ki:

    geçerli

  27. uğur - 4 sene önce demiş ki:

    Film çok güzeldi, sonundada başrol oyuncusunun Türk polis olduğunu söylemesi beni gururlandırdı açıkcası. Çokmu polisiye bakıyorum bilmiyorum ama o binadan ateş açınca bankta oturan adamı dikey poziyonda vurulduğunumu, yoksa yatay pozisyonda köprü tarafından mı ateş edildiği adli tıpça anlaşılabilir diye düşünüyorum 🙂 filmde bunun gibi birkaç noktayı atlamışlar, haricinde süper bir polisiye film. Site yönetimine tebrikler..

  28. yorumcudede - 4 sene önce demiş ki:

    dsad

  29. SoorR - 4 sene önce demiş ki:

    Konusundaki anlatımdan ve verilen puandan daha fazla beklentilerinizi karşılayacak bir film izlenemenizi tavsiye ederim…

  30. YorumcuDede - 4 sene önce demiş ki:

    admin bu yoruma cevap yazarsan sevinirim. admin bu filmler-diziler yarı ekran olmak zorundamı yoksa hd yapabilirmisiniz hd yapabilirseniz yaparmısınız ? …

  31. kerem - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film aksiyon filmi sevenlere önerilir.

  32. çağrı - 4 sene önce demiş ki:

    izleyin çok güzel detaylara önem veren izlerken bi film

  33. illidan - 4 sene önce demiş ki:

    Filmdeki kurgu çok iyi,herkese tavsiye ederim. ayrıca görüntüde mükemmel…

  34. charmlander - 4 sene önce demiş ki:

    Nette torrent ararken online sizde buldum. 😉 .Bu işi gerçekten iyi yapıyorsunuz.Hosting olarak seed anlamında yardımcı olabilirim.Şu an kablonet 1Mbit uploadım var ama yakın zamanda 4Mbit’e geçmeyi düşünüyorum(40 Mbit DL paketi).Benim gibi 15-20 arkadaş olursak burada hep beraber 720p için seed yapabiliriz minimum 1024 kbit/s olarak.Varsa düşünen arkadaşlar mail atabilirler.Bende şu an kurulu bir NAS server var web’e açık torrent’e seed yapan.Tekrar teşekkürler..

  35. muratgok86 - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film kesinilkle izleyin..böyle hd kalitede filmi sunan adminede tşkler.

  36. MehmeT ÖzGeR - 4 sene önce demiş ki:

    Valla Güzel Bir Filimdi Tavsiye Ederim…

  37. umut22 - 4 sene önce demiş ki:

    filmi her ne kadar başında çözsemde yınede tom cruıse farkından dolayı buyuk keyıf aldım …

  38. amiral_inan - 4 sene önce demiş ki:

    gerilim aksiyon yakın dövüş ağır silahlar araba sahneleri kurgusu daha ne olsun

  39. ghostman - 4 sene önce demiş ki:

    yaa VK720p ler açılmıyor .şu cansıkıcı reklam çıkıyo ve film filan yok.basta ilk açtıgımda ekrana geliyo ama reklam devreye girince hiç bişey yapamıyorum.bi bakarsanız sevinirim

  40. onur - 4 sene önce demiş ki:

    admin bazı filmler , diziler hd bazıları küçük ekran hd yapbilirmisin filmleri yoksa böylemi olması gerekio bu filmlerin … ??

  41. AzE_Rock - 4 sene önce demiş ki:

    admin filmlerin indirme linklerni torrent versen sevinirim?

  42. turgut - 4 sene önce demiş ki:

    filmde aksiyon bekleyenler hâyâl kırıklığına uğrar,filmi sonuna kadar izledim ve bin pişman oldum resmen zaman kaybı.oyunculara bakıp aldanmayın,aksiyon yok akıl oyunu çok hayatta 130 dk fazla zamanınız varsa izleyin,bence hiçbir şeye benzemiyor

  43. eisenmann - 4 sene önce demiş ki:

    teşekkürler

  44. charmlander - 4 sene önce demiş ki:

    Torrent ararken sizde buldum.Ne yalan söyleyeyim bu işi gayet güzel yapıyorsunuz.Hosting olarak torrent anlamında seed yapabilirim.Kurulu bir NAS’ım var.Tekrar teşekkürler.

  45. adı bahtiyar - 4 sene önce demiş ki:

    KALİTELİ GÜZEL FLİMLER YÜLÜYORSUNUZ EMEYİZİZE SAĞLI

  46. Seyhzade - 4 sene önce demiş ki:

    Admin adamsın :)) Dün rica ettim bugün yüklenmiş.

  47. egeyildizi - 4 sene önce demiş ki:

    kesinlikle izlenmesi gereken bir film konu ,işleyiş bağlantılar ve oyuncular tam oturmuş site yöneticilerinin de emeğine sağlık…

  48. Umut - 4 sene önce demiş ki:

    Türkçe dublaj ne zaman yüklenecek diye bekliyordum, elinize sağlık 🙂

  49. rotasiz - 4 sene önce demiş ki:

    Süper Bir Filim Eklediğiniz Gibi İndirdim Önemle Tavsiye Ederim