bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Karlar Ülkesi, Frozen izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

202

Karlar Ülkesi,Karlar Ülkesi izle,Karlar Ülkesi hd izle,Karlar Ülkesi vk izle,Karlar Ülkesi türkçe dublaj izle,Frozen,Frozen izle,Frozen vk izle,Frozen hd

178.912
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Karlar Ülkesi, Frozen izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

1080p Türkçe Altyazılı izlemek için tıklayın.



Karlar Ülkesi izlemek için doğru adrestesiniz. Maceracı ve iyi kalpli bir kız olan Anna, kız kardeşi Prenses Elsa'yı bulup yaşadığı krallığa sonu olmayan kış getiren laneti bitirmesini sağlayarak, şehrindeki insanları önceki güzel günlerine götürmeye karar verir. Destansı bir yolculuğa çıkan Anna'nın yol arkadaşı ise usta bir dağcı olan Kristoff ve güvenilir Ren geyiği Sven'dir. Bunun yanında Olaf isimli bir diğer yol arkadaşları daha olur. Olağanüstü yaratıklar ve korkutucu büyüler eşliğinde devam eden yolculuğun her dönemecinde farklı bir tehlike ortaya çıkar. Yolculuğun asıl zor yanı ise zamanla yarışıyor oldukları gerçeğidir. Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Karlar Ülkesi hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Karlar Ülkesi izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, 2013 Filmleri, Aile Filmleri, Aksiyon Filmleri, Animasyon Filmleri, Çizgi Filmler, Çocuk Filmleri, Editör Önerisi, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Müzikal, Romantik Filmler, Top 250, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 8.0

Yönetmen: Chris Buck, Jennifer Lee

Oyuncular: Seslendirenler : Kristen Bell , Josh Gad , Jonathan Groff , Idina Menzel , Ciaran Hinds

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karlar Ülkesi, Frozen izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD” filminde 60 Yorum bulunuyor.
  1. Elsa Sila - 1 sene önce demiş ki:

    Ben SILA Frozen də Elsa idim guzelmiyim

  2. Frozen - 1 sene önce demiş ki:

    Tam bana göre həm ben Elsa yayım

  3. ömer - 1 sene önce demiş ki:

    süper bir filim zaten bu filim ödül aldı tam bana göre.

  4. mira - 2 sene önce demiş ki:

    🙂 bayıldım tam benim kafadan

  5. FROZEN - 2 sene önce demiş ki:

    SÜPER HEM KOMEDİ HEM DUYGUSAL 😀

  6. EGE - 2 sene önce demiş ki:

    ÇOK TA GÜZEL DEGİLDİ

  7. adasu - 2 sene önce demiş ki:

    bunu izledim güzel ama daha iyi ve gerçekçi olabilirdi

  8. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    bunu severim

  9. bilgehan - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film 10 defa izledim

  10. Dogukan - 2 sene önce demiş ki:

    Müthiş bir film

  11. esma - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel her gün izliyom

  12. vuslat - 2 sene önce demiş ki:

    Izlenmeye deger guzel bi animasyon.tavsiye ederim

  13. kartali - 2 sene önce demiş ki:

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bence ama bence

  14. batuhanby - 2 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrr bi film izlerken ağzım açık kaldı 😮 izlemenizi şiddetle tavsiye ederim

  15. Şeyma - 2 sene önce demiş ki:

    Süüüüüüüper izlemezseniz darılırım

  16. DwarfDragon - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel bi müzikal animasyon filmi sıkıcı ve gereksiz olduğunu düşünen arkadaşlara katılmıyorum genç olanların ve kendini genç hissedenlerin izlemesini tavsiye ederim iyi seyirler…

  17. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    film 2 saat ise 1.5 saati sırf şarkı söylediler 😀

  18. tuğba - 2 sene önce demiş ki:

    emsalettın beye benzıyor beyaz saclı gozluklu adam 😀

  19. arif koçak - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film bence herkes izlesin

  20. doğukan - 2 sene önce demiş ki:

    güzelmiş

  21. sanane - 2 sene önce demiş ki:

    çok kötüydü hiç açamadım

  22. vedat - 3 sene önce demiş ki:

    kesinlikle izleyin pişman olmazsınız…

  23. Kaan - 3 sene önce demiş ki:

    BUDUR 1080P

  24. Ahmet Emin - 3 sene önce demiş ki:

    ayaklarımı hissetmiyoruum 🙂 koptum ya

  25. Anılz - 3 sene önce demiş ki:

    İnanılmaz kalitede bir film olmuş gerçekten on numara müzikler gerçekten çok güzel ve harika çevrilmiş hiç düşünmeden izle kardeşim

  26. Ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    Adminim vk yok Arrıca Dwayne Johnson’un başrolde oynadıgı oyunbozan filmini Bütün sitelere baktım ama izleyemedim iki üç sitede indir seçenegi vardı ama ben sadece izlemek istiyorum o filmi sitene bir yükleyeversende ben izlesem şimdiden Teşekkür ederim Klavyenedeki tuşlara basan parmakların dert görmesin

  27. natrom - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel bir animayon

  28. Berk Aydın Birtan - 3 sene önce demiş ki:

    Cem Göçgenci Evet ben bilmeden izledim.. Bi ara kulaklarımı tıkadığımı hatırlıyorum 😀 Kalkıp kapatmaya üşendiğimden 😀

  29. Cem Göçgenci - 3 sene önce demiş ki:

    film zaten müzikal kardeşim 😉

  30. meryem - 3 sene önce demiş ki:

    bu film süper emeği geçen herkese teşekkür ederim. hayatım boyunca izlediği en iyi animasyon filmiydi. ayrıca müzikal halinde olması ve şarkıların dublajı süper olmuş. tekrar saolun

  31. muhammed kırmızı - 3 sene önce demiş ki:

    Emeği ve Katkıları Geçen Her keze Teşekkür Bicaps Bi Farkı Bicaps Ailesinde Yer Almak Bizi Mutlu Ediyor Bicaps’lı Olmak Ayrıcalıktır

  32. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    720p vk silinmiş

  33. mert - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten harikaydı dünyanın en iyileri içinde olmayı gerçekten hakediyor

  34. fu4t - 3 sene önce demiş ki:

    süper eline saghlık

  35. fu4t - 3 sene önce demiş ki:

    teşekkürler cok güzel bir film izlenmesini isterim

  36. Assassin - 3 sene önce demiş ki:

    Şu dublaj beğenmeyenlere bir çift lafım var: Ulan var mı başka bizden daha kaliteli dublaj yapan? Bakıyorum orjinaline, bu kadar da soğuk seslendirme olur mu be kardeşim! Bu animasyon film, bizim bu işte ne kadar ileri düzeye çıktığımızı gösteren en güzel örneklerdendir.
    Part 2, 1.05-4.45… Begüm Günceler seslendiriyor sanırsam ve orjinalini ikiye katlar derecede. Vurgular olsun, tonlamalar olsun… Aynı şekilde diğerleri de mükemmel. Olaf’ı bir Türkçe dinleyin bir de orjinalini. Aradaki farkı göreceksiniz.

  37. oğuzhan - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel animasyon 🙂

  38. Ahmet Sipahi - 3 sene önce demiş ki:

    Part3 1.40 Da benim kemiğim yok :DSA :dAS:D:AS

  39. Emi Nevesi - 3 sene önce demiş ki:

    COK GUZEL ANIMASIONDU

  40. onur - 3 sene önce demiş ki:

    harbiden bi iyilik payı wardı

  41. Halil - 3 sene önce demiş ki:

    Bunu İndirebilsek

  42. Sıla - 3 sene önce demiş ki:

    Bence dublajıda çok harika olmuş! Anna’nın sesi Karmakarışıktaki rapunzelin sesiydi ve bütün şarkılarda dublaj çok iyiydi. Ayrıca Elsa’nın şarkısıda mükemmeldi! Dublajdan nefret eden biriyiim ve tam bir katliam olduğunu düşünüyordum ancak bence bu dublaj kesinlikle çok iyi olmuş! Kim ne düşünürse düşünsün, aldırmıyorum. 🙂

  43. onur - 3 sene önce demiş ki:

    olum ingilizcesi daha iyi şarkılar falan olmamış

  44. Hüseyin Erkabaktepe - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzel

  45. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    Saol admin simdi izliyorum

  46. Berk Aydın Birtan - 3 sene önce demiş ki:

    Bunee lan filmin tamamı şarkıı.. bi çıksaaaaaan dışarıı kardan adam yapsaaaak.. 60 yaşına gelmiş kız kardan adam yapcak.

  47. bicapskaan - 3 sene önce demiş ki:

    Tavsiye ederim..

  48. emre gülşen - 3 sene önce demiş ki:

    benim adım emre bence harika olmuş

  49. alican - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir animasyon tavsiye ederim

  50. TC Betül Işık Akalın - 3 sene önce demiş ki:

    izlediğim en güzel animasyonlardan biriydi. zaten bu sene oscar aldı

  51. Tuttu Bıraktı - 3 sene önce demiş ki:

    En iyi animasyon filmi herkese tavsiye ederim Su götürmez.

  52. Murat Ankıtcı - 3 sene önce demiş ki:

    Başkentli oğlum senin neden zouna gitti yorumum filmde emeğinmi var işine bak..

  53. Tekyol Cum - 3 sene önce demiş ki:

    Başkentli Aykut, Oğlum noldu senin niye zoruna gitti youmum filmi senin üstündemi çektiler emeğine laf etmişim kusura bakma.

  54. aslan - 3 sene önce demiş ki:

    o yes camon

  55. ßaşkentLi Aykut Sağlam - 3 sene önce demiş ki:

    fılmın yaşı 7-12 diyen arkadas adam fılmı sana cekmedı ızleme ak

  56. Murat Ankıtcı - 3 sene önce demiş ki:

    Bu ne ya, filmin yaş grubu 7-12

  57. TC Saim İlker Atabay - 3 sene önce demiş ki:

    Sitede altyazılısı da var.İzleyen oradan da izlerBen bu 3. izleyişim. Ve melodiler dublajda değiştirilmemi. pek sıkıntı çıkmaz

  58. Muhammet Erdoğan - 3 sene önce demiş ki:

    lan tr dublaj bi filmin katliamı demek. koy alt yazılı biraz okusun işsizler ne işleri var zaten müzikal film dublajlı olurmu abi?

  59. Happy Smile - 3 sene önce demiş ki:

    yaa film super kardesim

  60. nurettin - 3 sene önce demiş ki:

    türkçe dublajını bekliyordum teşekkürler bicaps