bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

King Kong izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj Full HD izle

24

Güncellendi!!Hd İzleyebilirsiniz.

King Kong,King Kong izle,King Kong hd izle,King Kong full izle,King Kong türkçe dublaj izle,King Kong kesintisiz izle,King Kong 2005 izle,King Kong full hd izle

53.782
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
King Kong izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj Full HD izle

The Lord of the Rings” serisinin Oscar ödüllü yönetmeni Peter Jackson’ı bu yerlere getiren ve dünyanın en başarılı yönetmenlerinden bir tanesi yapan dönemin başlangıcında bir maymun vardı. Yıllar sonra yeniden Kafatası Adasına geri gelen Peter Jackson, “King Kong” ile birlikte inanılmaz bir karakter çalışması, sürprizlerle dolu bir aşk hikayesi ve yalnız 150 milyon dolarlık bütçenin yapabileceği öfkeli dinozorları beyaz perdeye getiriyor.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle King Kong türkçe dublaj izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm King Kong izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Top 250, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2005 - ABD, YeniZelanda, Almanya

IMDB Puanı: 7.3

Yönetmen: Peter Jackson

Oyuncular: Adrien Brody, Naomi Watts, Jack Black, Andy Serkis, Thomas Kretschmann

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“King Kong izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj Full HD izle” filminde 17 Yorum bulunuyor.
  1. EMRE - 1 sene önce demiş ki:

    HAYATIMDA BU KADAR DUYGUSAL BİR FİLM SEYRETMEMİŞTİM

  2. KingsRoz - 2 sene önce demiş ki:

    Devasa bir goril kıza aşık oluyor, onun için dünyaya göğüs geriyor vs. ben çok beğenmedim diyebilirim.. Konusu biraz saçma olmuş. İzlenirmi derseniz evet izlenir alın bi kahve bisküvi başlayın bilim kurgu sonuçta saçma olması doğal 🙂 10/6

  3. güven - 2 sene önce demiş ki:

    elinize emeğinize sağlık

  4. eren - 2 sene önce demiş ki:

    Sonu saçma olmuş.

  5. ozkan - 2 sene önce demiş ki:

    yıl 2014 bukadar izlenen ve bukadar sevilen bir filmin devamı gelmedi hayret bi olay recep ıvedık serısının bıle 5 i geldı şu fılmın gelmedı abi bu ayarda bi film daha yapamadılar bi transformice var baska yok. film harikaaaaaaa

  6. İnci Sevda - 2 sene önce demiş ki:

    çokkk güzelll

  7. TC Necmettin Tasel - 3 sene önce demiş ki:

    king kong er ist auch der KİNG

  8. elena morqan - 3 sene önce demiş ki:

    filmler icerisinde en sevdiyim bir filmdir.bu filmi nece defe olsa hevesle izleye bilerem.baxmayaraqki reall hadiselerle yanasi fantastik hadiseler var.bu film insanin yawam hevesini artirir,heyata baxiw noqtesini deyiwdirir.filmde eks olundugu kimi insanin heyat qelebesi ucun meqsed,irade,cesaret ve onaa bu saydigim keyfiyyetleri qazandiracaq sevgi olmalidir.eger bunlar varsa mene ele gelirki,heyat kubokunu qazanacaqsan 🙂

  9. Anonim - 3 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar bu film dünyanın yapılmuş en iyi filmlerinden biridir.Konusu ve özel efektleri kusursuzdur,İzlrdiğim filmler arasında 2.liği hakediyor.1.sırada dünyalar savaşı var.Kaçırmayın Hayatınız boyunca unutamayacağınız bir film.

  10. Tural Agasiyev - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel film[BEZI VEFASIZLARDAN,BU MEYMUN VEFALI]

  11. Izzet Avgören - 3 sene önce demiş ki:

    harika olmuş ellerine sağlık paylaşanın

  12. afacan45 - 3 sene önce demiş ki:

    bilmem kingkong filminin kaçıncı versiyonu yine Amerikan emperyalizmi ve ben yaparımı amerikaya dünyanın idaresini kim verdi çok merak ediyorum ki Amerika keşfedildi asya değil Avrupa değil afrika değil Avustralya değil dünyayı
    ilgilendiren her konuda Amerika dünyanın sahibi ve tek çözümcüsü yazık hiç Osmanlı veya yakın geçmiş türk tarihini okumamışlar dünya demek Amerika demek değildir
    film vasat üstü ve tamamen reklama yönelik bence izlemesenizde olur çünkü kendi adıma artık bıktım her sorunu amerikanın düzelttiği izleniminden önce Amerika kendini kurtarsın sevgili admin kötü bir şey yazmadım lütfen bu yorumu eksiksiz yayınlayın tşk

  13. Cumhur Diken - 3 sene önce demiş ki:

    güzel film

  14. Biraz Gercekci - 3 sene önce demiş ki:

    Darwinist bir film sanki.

  15. Zoro Stroi - 3 sene önce demiş ki:

    Ремонт на покриви http://zorostroi.com/

  16. Tugrulcan Ateşci - 3 sene önce demiş ki:

    insan tek part paylaşır bu ne ya

  17. mustycash - 3 sene önce demiş ki:

    İlk yorum benden . Efsanevi King kong abimizi tanımayan yoktur herhalde. izlemeyenler hemen izlemelisiniz film harika . Best king kong abimize selamlar.