bicaps

Kung Fu Sokağı izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD izle

33
( Yüksek Kalite ) Vk 720p FragmanYorum yap


85.497
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Kung Fu Sokağı izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD izle

Kung Fu Sokağı Yönetmenliğini ve yazarlığını aynı zamanda başrol oyuncusu olan Stephen Chow'un yaptığı 2004 yılı Hong Kong-Çin ortak yapımı komedi-aksiyon filmidir. Filmin beğenilmesi üzerine Kung Fu Hustle 2 de gösterime girecektir. Kung Fu Sokağı full hd izle mükemmel efeklerle dolu bir HongKong filmi.. İçerik yönünden belirtmek gerekirse bir efsanenin doğuşunu izleyeceksiniz.. 1930'larda Çin değişik bir havadadır. Balta Çetesi tüm zengin mahallerini kontrol altına almıştır. Sadece fakir ve kıyıda köşede kalmış mahallelere dokunmamaktadırlar. Sing, Balta Çetesi'ne katılmak isteyen, ama bunun için pek bir şey beceremeyen fakir ve işsiz biridir. Bir gün arkadaşıyla haraç kesmek için bir fakir mahalleye gidip kendilerini Balta Çetesi gibi tanıtırlar, ama baltayı taşa vururlar. Balta Çetesi de onlardan kısa bir süre sonra mahalleye gelir.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Kung fu Sokağı izleyebilirsiniz. İyi seyirler.

Tür: 1080p Filmler, Aksiyon Filmleri, İMDB 7.0+, Komedi Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2004 - Çin , HongKong

IMDB Puanı: 7.8

Yönetmen: Stephen Chow

Oyuncular: Stephen Chow , Yu Xing , Wah Yuen , Shengyi Huang , Qiu Yuen ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kung Fu Sokağı izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD izle” filminde 31 Yorum bulunuyor.
  1. Elman - 2 sene önce demiş ki:

    o bu filme sacmalik falan yazaanlar ulan biloyuruz abartici seyleri cok goyde ucmak falan onu aldirmiyoruzki sadece komik taraflari var insanin keyfini aciyor izliyoruz o sacmalik deyenler siz gidin receb zleyin okey

  2. Özkan - 3 sene önce demiş ki:

    Durma hemen izle Eğlence dövüş makara duygusallik hepsi var 🙂

  3. Yasin Enes - 3 sene önce demiş ki:

    film seyrettirmeyi sevdiren ilk filmdir. yorumlara baktımda daha komedi türünde olduğunu anlamayanlar var ben bunu 11 yasımda izlediğimde farkettim gidin atın kendinizi.

  4. murat erbey - 3 sene önce demiş ki:

    bir filme bu kadar yorum yazılıyorsa demekki izlemeye değer bi film. İyi yada kötü ne olursa olsun izlicem 😀

  5. Kağan - 3 sene önce demiş ki:

    her izleyişimde gülerim 😀

  6. tural azeri - 3 sene önce demiş ki:

    super admin ellerine saliq

  7. Eleştirmen11 - 3 sene önce demiş ki:

    ŞAHESER… Türünün en güzel örneği…

  8. Eleştirmen ki - 3 sene önce demiş ki:

    Ya arkadaşlar filmin komedi formatında olduğunu anlamayacak kadar ne yaşadınız ^^

  9. sevay - 3 sene önce demiş ki:

    ilk defa yorum yazıyorum….. 1 saatim boşu boşuna gitti … hayatımda izlediğim en saçma film…… bu filme 7.8 puan verenin beynini seveyim ben…. 2 bile etmez

  10. Serhat - 3 sene önce demiş ki:

    Çin filmlerinin bazıları fantastik Kung Fu’yu aşırı abartıyor. Bu filmde onlardan birisi. Seyrederken saçmalık diyebileceğiniz sahnelerle dolu bir film.

  11. ferhat - 3 sene önce demiş ki:

    admin teşşekkürler. e.s

  12. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    ŞAHESER

  13. düzmantık - 3 sene önce demiş ki:

    balta çetesi 🙂

  14. fatih - 4 sene önce demiş ki:

    bennim adım fatih ben kunfu karete ve kicbook ları cok seviyorum ve en önemliside savaş dizilerini cok seviyorum

  15. Emre - 4 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle mükemmel bir film izlemediyseniz tavsiye ederim.
    Şahsen 15 kere izlemişliğim vardır.

  16. Hakan KANBUR. - 4 sene önce demiş ki:

    biraz saçma fakat komik ve güzel bi filmdi

  17. ismAİL - 4 sene önce demiş ki:

    filmin 10. dk kası gülmekten kırıldımm abi bu neya yeminle çok komik kesinlikle izleyin derim:-)admin teşekkürler

  18. afacan45 - 4 sene önce demiş ki:

    ne zaman kaybı ne harcanacak bir film sanırım tüm dostlarım biliyordur film tüm dünyada o kadar tutuldu ki
    2. serisi çekiliyor evet saçma ama çok rica ediyorum
    türk filmlerinide tenzi ediyorum lütfen bu siteyi takip eden bir dostum bana çok değil sadece saçma olmayan bir film söylesin bir daha ne yorum yazarım hatta bu siteden ayrılırım

  19. mustycash - 4 sene önce demiş ki:

    Samanyolu Tv sayesinde ayda 4-5 kez izleyebiliyoruz . Film komedi dalında ve komik daha ne bekliyorsunuzki?

  20. LanOlm - 4 sene önce demiş ki:

    Buna 7.7 veren zihniyete … çok saçma bir film yav.. İzlemeyin gereksiz

  21. afacan45 - 4 sene önce demiş ki:

    film komedi ve sıradışı aksiyon içeriyor saçma olması son derece normal ayrıca saçma olması kötü olduğu anlamına gelmez gayet eğlenceli bir film zevkle izledim teşekkürler admin

  22. erdi - 4 sene önce demiş ki:

    güzeldi eğlenceli bir film arkadaşlar tavsiye edilir.

  23. zatoichi - 4 sene önce demiş ki:

    teşekkürler admin…..10 numara 5 yıldız

  24. serengeta - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi 4 kere izledim.harika

  25. nurettin - 4 sene önce demiş ki:

    ellerine sağlık admın arşivlik filmlerden 🙂

  26. Erol - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten çok güldüm.Başarılı bir komedi filmi.Moraliniz bozuksa teredüt etmeden izleyin…

  27. Anıl Şakiroğlu - 4 sene önce demiş ki:

    herkesin renkleri zevkleri tartışılmaz çinlilerin mi japonların mı zevkide böylemiş ama bize göre tamamen saçmalık bence zaman kaybı hiç yanına bile yaklaşmayın 30 dakikasına anca katlanabildim

  28. jackal - 4 sene önce demiş ki:

    çok saçma bi film ama vakit kaybı deil.

  29. Daryl - 4 sene önce demiş ki:

    İzlenebilir İzlerken Güldüm Ama Saçma

  30. jackal - 4 sene önce demiş ki:

    bu ne saçmalık gardaş laa

  31. memduh - 4 sene önce demiş ki:

    çok tehlikeli fena film 😀