bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Kurt Kapanı 2, Wolf Creek 2 | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

25

Kurt Kapanı 2,Kurt Kapanı 2 izle,Kurt Kapanı 2 hd izle,Kurt Kapanı 2 türkçe dublaj izle,Wolf Creek 2,Wolf Creek 2 izle,Wolf Creek 2 hd izle,Wolf Creek 2 türkçe

42.591
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Kurt Kapanı 2, Wolf Creek 2 | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

Kurt Kapanı 2 2013 yapımı kokru filmidir. Korku-gerilim arenasının azılı psikopatları içine ismini yazdırmayı başaran Mick Taylor, 9 sene öncesinde, Wolf Creek dolaylarında meydana getirdiği katliamın benzerlerini icra etmeyi sürdürmektedir. Ancak Taylor'un kana susamışlığı, çorak topraklar üstündeki Wolf Creek Ulusal Park'ını kana bulamaya devam edecektir! Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Kurt Kapanı 2 hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Kurt Kapanı 2 izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, 2013 Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - Avustralya

IMDB Puanı: 6.2

Yönetmen: Greg Mclean

Oyuncular: John Jarratt , Ryan Corr , Gerard Kennedy , Annie Byron , Shane Connor

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kurt Kapanı 2, Wolf Creek 2 | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD” filminde 18 Yorum bulunuyor.
  1. damla - 1 sene önce demiş ki:

    SPOİLER içerir:
    ne alaka öldürmeden mi bıraktı o çocuğu ..üstelik bi kere vurdu sonrada kaçmaya çalışıyor bi vurmayla bayılıyorlar izlediğim en saçam film yaşanmış olsa bile bu kadar aptalca değildir herhalde içmiş gibi adamın karşısında işkence etmesini bekliyorlar ..hiç mi tepki verilmez boğuşma yaşanmaz yerlerde süründü durdu çocuk vaktinizi boşa haracamayın saçmalığı nerde biliyomusunuz adamın karşısında öylece duruyorlar hiçibişi yapmadan çekiçle adamın suratına vurup yere düşürdü yeniden vurmak aklına gelmiyor salak gibi oraya buraya kaçışıyorlar korku kapanını izleyin de görün film nasıl oluyor

  2. xeqani - 2 sene önce demiş ki:

    bele filmler insanlara pisixi tesir ede biler .bele filmler cekilmese yaxsidir.

  3. hami - 2 sene önce demiş ki:

    o domuz avcısını serbert keçke kalmasaydı kötü

  4. jomofo - 2 sene önce demiş ki:

    guzel film izlemenizi tavsiye ederim.

  5. KEMAL - 2 sene önce demiş ki:

    BU FLİMLE İDARE EDER DİYENLER SAÇMA DİYENLER KESINLIKLE ALDANMAYIN GERÇEKTEN ÇOK SAGLAM DİRİ VE EMEK HARCANMİŞ BİR FLİM AMA ŞUNU SOYLEYIM MİDENİZ KALDIRIYOSA BİDE AİLEYLE İZLEMEYIN ..DERİM…ÖBÜR TÜRLÜ MÜTHİŞ 10/8

  6. can - 2 sene önce demiş ki:

    süperdi teşekkürler

  7. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    Filme kötü diyenler filmin gerçek hayattan esinlendiği katilin hikayesini okurlarsa filmden daha fazla keyif alacaklardır. İlk filme göre daha başarılı olmuş, izleyin bir şey kaybetmezsiniz

  8. Mehmet EŞLİ - 3 sene önce demiş ki:

    Yorumları okuyupda flim izlemeye karar verecek arkadaşlar sakın ama sakın izlemeyin her konuda saçma ve gereksiz bir flim 106 dk sadece 6 kişi ile flim çekmişler gereksiz ve boş tamamiyle zaman kaybı

  9. yusuf ecel - 3 sene önce demiş ki:

    Cok miğde bılandırıcı
    iğrenc

  10. golo - 3 sene önce demiş ki:

    eh….. idare eder 5 puan

  11. ilhan - 3 sene önce demiş ki:

    Sevmedim saçma

  12. ihsan - 3 sene önce demiş ki:

    film gerçekten çok iyidi tavsiye ederim

  13. asda - 3 sene önce demiş ki:

    Altıma kusuyodum lan bune!!!

  14. wiru5 - 3 sene önce demiş ki:

    İzlenebilir sıkılmazsınız.

  15. suat - 3 sene önce demiş ki:

    paun verdiniz bu sacmalıga lan baştan aşagı out bir film saçma sapan birde müthiş diyorsunuz ya helal size 😀 😀 bence vakit kaybı sonu zaten sıfır

  16. BrK - 3 sene önce demiş ki:

    Çok iyiydi.. Gerçekten çok gerçekçi ve her an heyecanın bol olduğu bir film olmuş.. 7.5 benden..

  17. cekamo - 3 sene önce demiş ki:

    fena değul 🙂

  18. Bay Volkan - 3 sene önce demiş ki:

    Birinci Bölümü üşenmeyip izleyin. Hoşunuza giderse izleyin. Puan olarak 6/10.