bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Mısır Tanrıları — Gods of Egypt 2016 Türkçe Altyazılı HD izle

18
( Yüksek Kalite ) Fragman open tek netu tekYorum yap


Mısır Tanrıları,Mısır Tanrıları türkçe altyazılı izle,Mısır Tanrıları türkçe dublaj izle,Mısır Tanrıları 2016,Gods of Egypt,Gods of Egypt türkçe altyazılı

313.747
FILM BILGILERI 10 ay önce eklendi
Mısır Tanrıları — Gods of Egypt 2016 Türkçe Altyazılı HD izle

Set, karanlığın gaddar tanrısı, Mısır tahtını devralır. Barışçıl ve zengin olan imparatorluğu dağıtır, karışıklık ve çatışmaların içine sokar. Bu barbar lidere kimse karşı gelememektedir. Fakat genç bir hırsız olan Bek (Brenton Thwaites) Set'in elinde olan sevgilisine kavuşmak ve dünyayı karanlığın şerrinden kurtarmak için Horus (Nikolaj Coster-Waldau) isminde bir başka tanrı ile güçlerini birleştirirler. 000a75e8-630 Bu olağanüstü aksiyon-macera filminde, insanoğlunun yaşayabilmesi için aşkını kurtarmaya çalışan bir ölümlü kahramana olan Bek’e bel bağlamasını konu alınıyor.Yönetmenliğinde Kehanet ve Ben Robot filmleriyle tanınan yönetmen Alex Proyas uzun bir aradan sonra beyaz perdeye geri dönüyor. Nikolaj Coster Waldau, Brenton Thwaites, Gerard Butler, Courtney Eaton ile Geoffrey Rush gibi ünlü oyuncuların rol aldığı filmin seneryosu Matt Sazama, Burk Sharpless tarafından yazıldı.Bicapsnet ekibi olarak tüm Mısır Tanrıları izleyicilerine iyi seyirler dileriz 000a75e8-630

Tür: 1080p Filmler, 2016 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Altyazılı Filmler, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Yabancı Filmler

Yapım: 2016 - ABD

IMDB Puanı: 5.7

Yönetmen: Alex Proyas

Oyuncular: Gerard Butler , Brenton Thwaites , Nikolaj Coster-Waldau , Geoffrey Rush , Elodie Yung ,

Etiketler: , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Mısır Tanrıları — Gods of Egypt 2016 Türkçe Altyazılı HD izle” filminde 29 Yorum bulunuyor.
  1. asiantep - 9 ay önce demiş ki:

    herkesin en iyisi sizin için en kötüsü olabilir idare eder izlenebilir.

  2. berke - 9 ay önce demiş ki:

    artık birde dublajlısını koysanız sitemize izlesek arkadaşlar

  3. Seyirci - 9 ay önce demiş ki:

    Çok bol zamanınız varsa yaşınızda 10 dan küçükse izleyin bu kadar para harcanan bu kadar abes bi senaryo ve oyunculuk görmedim

  4. BugrAyla25 - 9 ay önce demiş ki:

    Teşekkürler Bicaps Ekibi… izlemeye Değer

  5. Hnoss - 9 ay önce demiş ki:

    Yorumları okumadan önce filmi izleyin derim yorumlar Spoiler içeriyor pişmanlık çekiceğiniz bi kısmı okuyabilirsiniz.
    Yada ben okuycam diyosanız benim yorumlarını görmezden gelin deirm.

  6. Hnoss - 9 ay önce demiş ki:

    ilk olarak kulaklıkları çıkartınca yaklaışık 2 dakika kulaklarım kendine gelmedi.
    Senaryo kötü
    Oyunculuk kötü
    Görsel Effektler başarılı

    Kafadan tanrılardan birisi Neftis öldü diyor diğeri ölmedi diyor neyle çelişiyosunuz anlamadım.
    onuda heçtim Thoth’un beynini çıkardılar ya beynini o son sahnede ne işi vardı onun legomu bu söküp takasın.
    Madem böyle bi teknoloji var benim bacakları kışın cıkartalım çok romatizma ağrısı yapıyolar buzlukta muhafaza ederim.

    Horus vs Seth sahnesinin sonunda Horus metal gear solid den fırlamış gibi duruyodu hatta fazla benzerlik vardı renk hariç.

    Ayrıca Zaya o lahitin içinde nerdeyse 3 – 4 gün kaldı sanırım nasıl oluyoda o sıcak ülkede bi gıram bozulma olmuyor o cesette oda bi muamma.

    Kule tepesindeki sahnede şahaneydi çocuk gözünü sana fırlatmış RA’nın mızrağı yanında madem gözün önemli değil çocuğu kurtarıcaksın hiç yoktan mızrağı al yanına duvara saplar cocugu tutarsın o mızrak çocugu tutunca yine onların düşmesine sebep oluyor taşıyamam diyosan at aşşağı zaman kazanırsın.

    dedim ya senaristler başarısız mitoloji çok sevdiğim bi konu ancak bu filmde mitolojinin kanını emmişler sömürmüşler.

    Senaris ” Matt Sazama ve Burk Sharpless ” için söyliyebiliceğim tek şey var

    BRAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    BRAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  7. Berkan Aktaş - 9 ay önce demiş ki:

    yüksek bütçeli çizgifilm resmen bu kadroyla bu bütçeyle yaptıkları filme bak sacmalık ötesi vakit öldürmek için izlenir

  8. İsa Can - 9 ay önce demiş ki:

    Altyazılı filmmi olur diyen arkadaşlar çok güzel oluyor yabancı izlemekle başlayın bu alışkanlığınıza breaking bad ile başlayabilirsiniz . altyazı izlemeye başlayınca kendinizi kaptırıyorsunuz altyazıyı nasıl okuduğunuzun farkında olmuyorsunuz ve altyazı bi çok dublajlı filmden iyi olduğunun kanaatindeyim ..

  9. okay - 10 ay önce demiş ki:

    Fantastik değilde mito-kurgu gibi bir tarzı var filmin. 🙂
    Keyf alarak izleyebilirsiniz. Fantastik film hayranlarının izlemesi gereken filmlerden biri… Yalnız Gerard Butler filmin ana karakterlerinden biri olmasına rağmen yalnış karakteri canlandırdığını düşünüyorum…

  10. Theodred - 10 ay önce demiş ki:

    Filmin puanı 6.7-7 arası birşey bence.Puan çok düşük.
    Aynı filmi Imdb de lobisi olan Marvel falan yapsa 8-8.5 falan verirler.

  11. ismail - 10 ay önce demiş ki:

    Sinemada tr dublaj izlemiştim. tekrar izleyim dedimde tuhaf geldi altyazı şimdi 😀 ne zaman dublajlı gelir acep 🙂

  12. murat - 11 ay önce demiş ki:

    kalite olarak bir sey demiyorum ama film siyonizm diye bangir bangir bagiriyor

  13. Emrah - 11 ay önce demiş ki:

    Şu büyük adam kücük adam muhabbetinde render da bıraz cuvallamışlar açıkcası yinede seyredilebilir

  14. toth - 11 ay önce demiş ki:

    altyazılı film mi olur ne lan türkçe dublaj olup katledilen tonla film var dublajın bile kalitesi çok farkediyor filmlerde şahsen mitolojiye ilgim var o yüzden hoşuma gitti eğer ilginiz varsa izleyin hiç boş bi film de değil yani bu gene iyilerden tonla boş film var

  15. Musa - 11 ay önce demiş ki:

    ucuz işçilik demiş bir arkadaş filme 140milyon$ harcanmış 🙂

  16. Yusuf - 11 ay önce demiş ki:

    asd adli yorumcu. Film alt yazili okuyana kadar yazi gecer diye kufur etmissin. Sana sadece aciyorum. Alt yazili film sacma dublaj’dan cok daha iyi Git okuma kabiliyetini gelistir alt yazi takip ederken ingilizcenide gelistirirsin. Ayrica kufur etmek seviyeni yerlere indirir.

  17. göki - 11 ay önce demiş ki:

    sinemada 3d olarak güzel bir görsel şölendi mitolojik olduğu için beğenmeyenler olacak tabi ama seviyorsanız kaçırmayın izleyin derim

  18. Yinyang - 11 ay önce demiş ki:

    Film Pek alada güzel . Fantastik film isteyenlere önerilir .

  19. Mert - 11 ay önce demiş ki:

    Mısır tarihini az bile bilen ve mitolojiye ilgi duyan herkesin seveceği bir film kötü yorumlara bakmayın ama mitolojiyle ilgili değilseniz de çok şey beklemeyin açıkçası. ( bi de şunu söylemeden geçemeyecem lan adam ben kitap okumuyorum altyazı mı okuyacam diye yazmış ;DDDD gözümden yaş geldi yani böyle aptalların yorumlarını ciddiye alanların daha aptal olduğunu düşünüyorum.) iyi seyirler.

  20. selo - 11 ay önce demiş ki:

    filmi kötüleyen aptallara bakmayın sinemada izledim mükemmel bir film izleyin ama bence bu sinema cekimini izlemeyin

  21. Rahmi06 - 11 ay önce demiş ki:

    Film sinema çekim olmasına rağmen görüntü ve ses güzel izlenebilir. Filmde hoş bir film.

  22. aLKa - 11 ay önce demiş ki:

    Kaliteli oyuncular ucuz işçilik.Boş vaktınızı harcayacak bir şey bulamazsanız izleyebilirsiniz.Unutmadan bunu izlemektense size tavsıyem Karayip Korsanlarını 10 kere izleyin daha iyi 😀

  23. asd - 12 ay önce demiş ki:

    alt yazılı amına koyım alt yazılı filmi olur okuyana kadar yazı gecer fılmı ızleyemesssın yazı okumaktan ben kitap bile okumamısım film yazısınımı okucam 2 saat aq

  24. Hayriye - 12 ay önce demiş ki:

    Guzel efekler ve surekli heyacan vardı. Fantasy sevenler icin bakmaya değer. BiCaps ekibi emeğinize saglik

  25. anıl - 12 ay önce demiş ki:

    Film çok ama çok güzel

  26. babacan - 12 ay önce demiş ki:

    8-12 yas arasinda ki izleyici kitlesine hitap ediyor

  27. Amon - 12 ay önce demiş ki:

    Eski mısır ve uzay devri karışımı bir film olmuş gerçi bizim dönemimizi pek yansıtmamış eksikleri çok ama hoş ve etkileyici bir yapım emeğe saygı tabi bu arada kardeşim Ra yı çok yaşlı göstermişler… 🙂

  28. Burak - 12 ay önce demiş ki:

    Fragmanına dayanarak -çok beğenmiştim- izledim beklentimi o kadar karşılamadı mamafih IMDB Puanını hak ettiği görüşündeyim. Ne eksik ne de fazla.

  29. sethin kayınçosu - 12 ay önce demiş ki:

    Sethe yapılanları kınıyorum bu sözüm sana horus seni yeğen bilmiştim umarım ölürsün lanet olası lanet sözüm bu kadar