Prison Break 3. Sezon Tüm Bölümler 720p ( Türkçe Dublaj ) izle



Bu Bir Reklamdır

Yükleniyor
Reklamı Geç
89.406
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Prison Break 3. Sezon Tüm Bölümler 720p ( Türkçe Dublaj ) izle

The Company,Panama'da Sona federal hapishanesine giren Scofield'dan orada bulunan James Whistler adındaki bir mahkumu kaçırmasını ister.Lj ve Sara bu kişler tarafından kaçırılmıştır.Suçlarından arınan Burrows,kardeşi için dışarıda büyük uğraşlar verir.Michael dış dünyayla ilişkisi kesilmiş hapishanenin lideri Lechero ile sorunlar yaşar ama sonra Lechero onu hapisten kaçırmasını ister ve Michael plan yapmaya başlar.

Tür: Casusluk, Editör Önerisi, Gerilim Filmleri, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Polisiye Filmler, Prison Break, Psikolojik, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Diziler

Yapım: 2007 - ABD

IMDB Puanı: 8.6

Yönetmen: Bobby Roth

Oyuncular: Wentworth Miller, Robert Knepper, Dominic Purcell, Amaury Nolasco, William Fichtner, Jodi Lyn O'Keefe, Marshall Allman, Wade Williams, Camille Guaty, Robert Wisdom, Chris Vance, Danay Garcia, Reggie Lee, Callie Thorne, Raphael Sbarge

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Prison Break 3. Sezon Tüm Bölümler 720p ( Türkçe Dublaj ) izle” filminde 39 Yorum bulunuyor.
  1. Green Arrow - 2 hafta önce demiş ki:

    Ne TWD NE SPN NE STRAİN NE THE 100 NE DİĞER TÜM DİZİLER BUNUUN KILINI BİLE KOKLAYAMAZ

  2. Ahmet - 3 hafta önce demiş ki:

    12. bölüme geldim filmi çok seviyorum ama bu ne cenabetlik arkadaş herkes mi şansız olur. Özellikle Scofield. Bakalım finalde ne bekliyor bizi ama gelecek sezon inş çok farklı bölümler izleriz :)

  3. metropolıtan - 4 hafta önce demiş ki:

    6.bölümün sonundaki bakış nedir öyle arkadaş

  4. onat - 1 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi ancak 1. sezonda her bölümün bitişin de merak uyandıran bir şey vardı daha sürükleyiciydi 2. 3. sezonlar sanki laf olsun diye çıkarılmış gibi

  5. alpren - 3 ay önce demiş ki:

    3. sezon 13 bölüümü yaa

  6. zehra - 4 ay önce demiş ki:

    sonun na doğru heyecan olacak merak etme 4 sezon alt yazılı mutlaka izle birinci dizinin en iyi sezonu bence final ise bir harika gözyaşlarını tutamayacağına yemin ederim sonunda iyi seyirler harika bir dizi ben tekrar tekrar izliyorum hala bıkmadım kemal sunal filimleri gibi

  7. manganase - 4 ay önce demiş ki:

    Dizinin 3. sezon 7. bölümünü bitirmek üzereyim. Dizi çuvalladı. Fazla bölüm çekelim fazla reyting kazanalım diye ”herşeyi” 2 kere çekmişler. Ve çok ballılar. Yavaş yavaş Kurtlar Vadisi Pusu olayına dönüyor. Ama bu demek olmuyor ki dizi kötü, kesinlikle değil. Sadece o kadar tehlikenin içine sokarsan ve hepsinden de sıyrılmayı başarırsa izleyicide buna tepki verir.

  8. carizmatic - 5 ay önce demiş ki:

    bu dizi lostu açık ara geride bırakır. tutarsız saçmasapan bölümü yok.

  9. Mehmet Ali Saglam - 6 ay önce demiş ki:

    süper bir dizi tavsiye ederim

  10. Kenan Arslan - 6 ay önce demiş ki:

    güzel dizi tşk ler

  11. PrisonBreaak - 6 ay önce demiş ki:

    vaybe bittiğine harbiden üzüldüğüm tek dizi helede sonu eger geceleri uyuyamıyorsan bu diziyi izleyip sürüklenebilirsin ;))

  12. talha - 7 ay önce demiş ki:

    bu diziyi izlemeyi düşünüyorum.
    ama gelmiş geçmiç en iyi dizi bence LOST.

  13. Muammer Kehribar - 7 ay önce demiş ki:

    sürükleyiçi

  14. Aras Mehmet - 9 ay önce demiş ki:

    gelmiş geçmiş en iyi dizi olucak benm gozmde fedakarlık ve zekanın ust sevıyede oldugu bı fılm

  15. Tahsin Ege - 9 ay önce demiş ki:

    gercekten iyi düşünülmüş sürükleyiçi

  16. emir - 10 ay önce demiş ki:

    süperr yaaa

  17. VOLKAN - 10 ay önce demiş ki:

    COCUGUN OLDUGU HER SAHNE İNGİLİZCE COK MERAK ETTİĞİM KISIMLAR VAR ÇEVİRİ PEK İYİ DEĞİL TEŞEKKÜRLER

  18. Savaş Karageçi - 11 ay önce demiş ki:

    ya bu dizi inşallah iyi sonla biter…

  19. Ece Karaca - 11 ay önce demiş ki:

    Film değil bu salak dizi .

  20. Emre - 11 ay önce demiş ki:

    Arkadaslar Cogunuz diorki : Isanlar 1 hafta yeni bolum icin nasil beklemis … ben gunde 2-3 bolum bakiorum : Demis … Ama dusunun Arkadaslar:
    4sezonluk film 2005-2009 kadar cekilmis . Demek oliorku her Yil bir Sezon . Digelim 1 Sezonunda 24 Bolumu warya onlar isde 1 Yil icin yayina cikmis Yani her ay 2 Yeni bolum !!!!!!! BU DEMEK OLIORKI ISANLAR 1 YENI BOLUM ICIN 2 HAFTA BEKLEMIS … FILMIN 1 Sezonunda cogu zamman tek hapisde cekiorlardi filmi ! Bu kolay oliordu ama 2 sezondan sora Hep bi yerden bi yere kosdular….Bu filmin devam etmemesi o zammanlar cok sehirci yok diye di ! bende buna bakmam…2hafta bekle 45dk lik bolum her 8dk reklama girsin ! Bence her hafta 1 saat 15dk lik bolum yapsalardi (reklamsiz) cok kisi bakardi ….AMA prison Breakin bugunki Hayranlar ozaman (2005-09) Prison breaka bakior olsaydi Yeterince Seyirci war olucakdi … Neyse Arkadaslar BILDIME GOREDE PRISON BREAKIN 4sezon soradan 2 Saatlik film yapmislar !!!!! Herseyi aciklayan film yani 4sezonu 2saatlik filime sokmuslar…4sezon bakdikdan sora oneririm

  21. Sercan Baştürk - 12 ay önce demiş ki:

    harika bn bböyle dizi görmedim gercekten yapanların eline saglık

  22. Gul Guler - 12 ay önce demiş ki:

    evet bayar bi etkilendim super

  23. Belki BirGün - 1 sene önce demiş ki:

    bizim daha önce izlediklerimiz neymiş ya :D

  24. '-baHar SönMez-' - 1 sene önce demiş ki:

    film süper

  25. Burak - 1 sene önce demiş ki:

    İZLEYİN KAFANIZ AÇILSIN O KDR DİYORUM. ALT YAZI İZLEMEK DAHA İYİ BU ARADA

  26. escort1304 - 1 sene önce demiş ki:

    4.sezonda michael scofield ölüyor nihahaha yaşasın kötülük :D

  27. Fatih - 1 sene önce demiş ki:

    Admin 228 gün önce 4. sezonun tr dublajı çıkmadı demişsin.Peki şuanda çıktımı yüklermisin acaba.Teşekkür ederim.

    • JeanJayme - 1 sene önce demiş ki:

      Hayir daha çikmadi.

  28. Hakan - 1 sene önce demiş ki:

    Film mi izlemek istiyorsunuz alın size müthiş bie film harika bi senaryo saçma hiçbişey yok bu filmde heranı heyecan

  29. zgr - 1 sene önce demiş ki:

    3. sezonu tek geçerim …

  30. AslanIsmayilov - 1 sene önce demiş ki:

    Gozel Filim Hebsine bakmisim bir dorduncu sezon bakmamisam turkce dublaj olsa cok iyi olar

  31. kadiravsar - 2 sene önce demiş ki:

    admin 3 .13 bolumde mıcheal arabaya bınıyo gıdıyo sucre sonada kalıyo 4.sezon fınalde o adamlar nasl kacıyo suan sezon 4 deym 1ve2 bolumunu ızlıyorm .yanı nasıl cıkıyolar soyluyorlarmı fınalde ? tesekurler bu arada

  32. mert - 2 sene önce demiş ki:

    3. sezon 13. bölümekadar mı yoksa eklenmedimi

    • TheChucky - 2 sene önce demiş ki:

      13 bölüm 3. sezon

  33. OzWa - 2 sene önce demiş ki:

    ya ben bu diziyi nasıl tarif edicegimi bilmiyorum mükemmel desem yetmez oyuncular senaryo çok iyi

  34. ....06.... - 2 sene önce demiş ki:

    admin sanırım bişey olmuş ne olduqnu bilmiyorum ama açılmıyor :D

  35. Aslanismayilov - 2 sene önce demiş ki:

    Tesekkurler 4 cu sesonun varmi turkce dublaj

    • TheChucky - 2 sene önce demiş ki:

      tr dublajı çıkmadı 4. sezonun altyazılı olarak yüklüyorum