bicaps

Resident Evil: Son Bölüm 2016 Türkçe Altyazılı 1080p Full HD izle

0
( Yüksek Kalite ) Fragman open tek netu tekYorum yap

77.698
FILM BILGILERI 3 hafta önce eklendi
Resident Evil: Son Bölüm 2016 Türkçe Altyazılı 1080p Full HD izle

Resident Evil 5: İntikam filmindeki olayların ardından, Alice insanlığın zombilere karşı koyduğu savaştan sağ olarak çıkan tek kişi olmuştur. Umbrella Şirketi, kıyametten kurtulan son insan ırkını kökünden yok edecek bir planın peşindedir. Alice, kabusun başladığı yer olan Raccoon şehrindeki Kovan'a dönerek Jill ve diğer arkadaşlarıyla beraber insanlığın yok etmek üzere hazırlanan nihai saldırıya karşı koymak zorundadır. Zamana karşı yarış içinde Alice, eski arkadaşları ile birlikte yeni mutant yaratıklara karşı da bir savaş verecektir. Bu Alice'in insanlığı kurtarmak için verdiği en zor mücadele olacaktır. Sinema tarihinin uzun soluklu serilerinden Resident Evil'ın son devam filmi olan yapımın yönetmenliğini bir kez daha Paul W.S. Anderson üstlendi. Oyuncu kadrosunda ise Milla Jovovich, Ali Larter, Shawn Roberts, Ruby Rose, Eoin Macken, Rola, Lee Joon-Gi, William Levy ve Iain Glen yer alıyor.Bicapsnet ekibi olarak tüm Resident Evil: Son Bölüm izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 2016 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Altyazılı Filmler, Bilim Kurgu Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Slider, Yabancı Filmler

Yapım: 2016 - ABD , Almanya , Avustralya , Kanada , Fransa

IMDB Puanı: 6.2

Yönetmen: Paul W.S. Anderson

Oyuncular: Milla Jovovich , Ali Larter , Shawn Roberts , Lee Jun-ki , Iain Glen ,

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Resident Evil: Son Bölüm 2016 Türkçe Altyazılı 1080p Full HD izle” filminde 13 Yorum bulunuyor.
  1. emrah - 7 gün önce demiş ki:

    film önceki bçlümleriyle çok çelişkili yerleri var madem kıyamet yaratmak istediler neden bunu yeraltındaki umbrella labratuğarındayaymaya başladılar ki red queen die güvenlik önmeli alan bir biligisayar varken.. 2. zaten kavuk resident evıl 2 de bütün şehiri havaya ucuruduklarında oluştu ama bu zenginler neden bukadar sonra bide gidipte bu kavukta donduruldu. 3. ensaçma şey generel wasker 5.filimde pompalı tüfekle kafası kapak gibi patladı ölmedi yetmedi kaçtığı uçakta atom bombası patladı ölmedi. şimdi ayapına asansör düştü öldü… çok aptalcaydı

  2. ismail - 1 hafta önce demiş ki:

    bir son yapmak için çekmişler olabilecek en kötü bölümdü benim gibi hayranları üzdüler son böyle olmamalıydı

  3. emre - 2 hafta önce demiş ki:

    filmi bize ulastıran bicaps ailesine sonsuz teşekkürler.

    Filme gelecek olursak , sıradan bir bilim kurgu ve aksiyon olarak ızleyın. artık hikaye kalmadı bu seride.

  4. isa kemerdere - 2 hafta önce demiş ki:

    Ben bu filmin tüm serilerini büyük keyifle izlemiş biri olarak bu yorumu yapıyorum Film böyle son bulmamalıydı hiç sakin sahnesi yok hep aksiyon hep bi gürültü çok abartmışlar sahneleri zaman kaybı derler ya hah işte bu o olsa gerek!!

  5. kacinumit - 2 hafta önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız her saniyesi soluksuz izlenir zaten diğer serilerini izleyenler bilir herbirinin yeri farklıdır

  6. Emre - 3 hafta önce demiş ki:

    Bir an önce tr dublaj gelmeli bicaps ekibi size güveniyorum bu hafta olmazsa bidahaki hafta kesin çıkartın

  7. tutuman - 3 hafta önce demiş ki:

    Oğuzhanın dediklerine fazlasıyla katılmakla beraber, seriyi takip edenler sadece şunu düşünsün bir önceki filmde’ki sonla bu film arasında sanki bir film daha eksikmiş gibi. yani sadece bir karakter var önceki filmden. o biten sonda şehirde daha büyük bir meydan savaşı beklenirken tutupda böyle saçma sapan klasik aksiyon sahnelerinden öteye gidememiş. söylemek istediğim rezalet. iki adet en sevdiğim serilerden underworld ve resident evil finalleri rezalet ötesidir benim için…

  8. Ünal - 3 hafta önce demiş ki:

    Filmi izleyecek arkadaşlar; Öncelikle film önceki serilere göre açıkçası biraz kötü. Final filminde daha güzel yaparlar diye düşünmüştüm. Filmde sadece ve sadece aksiyon var. Bolca aksiyon var. Sadece bu filmi aksiyon için yapmışlar. 10/6.2 almasında ki sonuç ise; Resident Evil olması, Milla Jovovich olmasından kaynaklanıyor. Sakın sinemaya gidipte para falan vermeyin. İzleyecekseniz evinizde izleyin.

  9. Mehmet - 3 hafta önce demiş ki:

    FİLM MÜKEMMELDİ !!!! ÇOK GÜZEL BAĞLAMIŞLAR İLK FİLMİ

  10. Mertk. - 3 hafta önce demiş ki:

    Gercekten 10 numara bir film bazı arkadaşlar kötü yorumda bulunmuş ama bilim kurguyla alakası olmayan kişilerdir kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim süpersin bicaps..

  11. Oğuzhan - 2 ay önce demiş ki:

    Bu kadar ahmakça bu kadar aptalca bir sonla biten tüm serilerine ihanet eden sadece para için yapılmış bir film sinemaya da gitmeyin kardeşim bunlara para kazandırmayın 5.filmde gelen hiç bir oyun karakterine yer verilmemiş bu kadar olmaz rezalet.

  12. Ekrem - 2 ay önce demiş ki:

    Türkiyede daha gösterime neden girmez hollandada 2016 sonunda gösterime giren bir film ülkemizdde niye bu tarihe kadar girmedi hala 3 şubat yazıyordu gösterim tarihi şimdi 24 şubat yazıyor illa bunu mu izleyelim

  13. Dogukan - 2 ay önce demiş ki:

    VİZYON tarihi 24 Şubat hocam naptin iz ama ses berbat sinemada izleyeceğim seriyi mahvetmeye degmez