bicaps

Vatan Bütündür Bölünmez !!!

Seksi Maceram izle izle | 1080p — 720p Türkçe Altyazılı HD

32

Seksi Maceram,Seksi Maceram izle,Seksi Maceram hd izle,Seksi Maceram vk izle,Seksi Maceram türkçe altyazılı izle,My Awkward Sexual Adventure,

44.819
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Seksi Maceram izle izle | 1080p — 720p Türkçe Altyazılı HD

Seksi maceram 2012 yapımı romantik komedi filmidir.Jordan bir muhasebecidir ve senelik iznini ister.Sevgilisiyle birlikte Niagara Şelalesine seyehat etmek ister.Duygusal adam Jordan çocukluktan beri sevdiği sevgilisine şelalenin önünde evlenme teklifi etmeyi planlıyordur. Evlilik teklifi için herşeyi ayarlamıştır ancak çok büyük bir problem vardır. Cinsel bakımdan sorunları olan Jordan ne yapacaktır.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Seksi Maceram hd izleyeibilirsiniz. Sitemizdeki tüm Seksi Maceram izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 1080p Filmler, 2012 Filmleri, Komedi, Romantik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 - Rusya

IMDB Puanı: 6.0

Yönetmen: Sean Garrity

Oyuncular: Jonas Chernick, Emily Hampshire, Sarah Manninen, Vik Sahay, Melissa Marie Elias

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Seksi Maceram izle izle | 1080p — 720p Türkçe Altyazılı HD” filminde 39 Yorum bulunuyor.
  1. eyesko - 2 sene önce demiş ki:

    film gayet güzel. arkadaştan öteyi de izledim. her ikisi de izlenir.

  2. SGK - 2 sene önce demiş ki:

    Şu fılme bu kadar ıyı yorum nasıl yapabılıyosunuz anlamadım. ızlemeye degmez sıradan bı fılm ıste

  3. Emre Alış - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel 😀

  4. Cav - 3 sene önce demiş ki:

    Abi 3. Partta film bitiyo zannettim o açıdan sinirlendim neyseki bitmiyomuş çok güzel filmdi tam tahmin ettiğim gibi bitti o açıdan filmi çok sevdim

  5. Objektif - 3 sene önce demiş ki:

    Bakış açınıza bağlı olarak filmden ne anlam çıkartacağınız değişebiliyor ancak yaş olarak genç olup sexde daha yeni olanlar içinde güzel dersler bulunmaktadır. Gel gelelim benim çıkardığım ders ise “sevdiğin kişiyle yat”

  6. RumuZz - 3 sene önce demiş ki:

    Siz Henüz ”Arkadaştan Öte” yi izlememişsiniz arkadaşlar, geçmiş olsun diyorum 🙂 (bu yorum film için iyi diyenleredir.)

  7. engerek - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel izlenir

  8. ByKhanos - 3 sene önce demiş ki:

    16 yaşındayım ve beğendim(işe yarar). buna benzer filmler varsa isimlerini söylermisiniz 🙂

  9. burak - 3 sene önce demiş ki:

    Bence harikaydı… Cinsellik var ama nerden baktığınıza bağlı Filmin anlatmak istediği daha değişik şeylerde var ben o yönden baktım gayet güzeldi.
    Kavun konusuna gelirsek Kavun yavas yavas yeni yoksa sıkıntı olur 🙂

  10. Bilgehan Kapukaya - 3 sene önce demiş ki:

    Yaşınız küçükse izlemeyin diyen velet 10 yaşında

  11. ASTRA_on6 - 3 sene önce demiş ki:

    Tehlikeli biraz :d zor tuttum kendimi

  12. dragon3365 - 3 sene önce demiş ki:

    Böyle bir +18 lik güzel film izlemeyeli çok olmuş tavsiye ederim 🙂

  13. Cengizz - 3 sene önce demiş ki:

    yakıyo beyler film tam +18 lik :@

  14. born - 3 sene önce demiş ki:

    komedi sevmememe rağmen çok eğlendim..
    Tawsiye ederim..

  15. orkun - 3 sene önce demiş ki:

    Kavunu kim sevmez ki herkes sever ama beyler fazla yerseniz mideye hazımsızlık yapar haberiniz olsun. 😀

  16. Hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    Tamamen pislik bir film. İzlemeyin sakın.
    Yahidinin yaptıgı film bu oluyor zaten; Hayasızlıgı normal bişeymiş gibi gösteriyorlar ayrıca içine gizlenmiş mesajları söylemiyorum bile..

  17. Hakan Uygur - 3 sene önce demiş ki:

    saçma bunları bilmeyen erkek varmıdır acaba yada erkek değildir

  18. Kutay - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi cinsellik yönünden bakmayın her seye romantik dram komedii :)))

  19. gnimngi - 3 sene önce demiş ki:

    Kavun Olsada yesek 😀

  20. Ömer Faruk - 3 sene önce demiş ki:

    Film gerçek den çok iyi sıkılmadan izlenebilir fakat aile ile değil 🙂 Kavuna aldanmayın 😀

  21. eyxppxx - 3 sene önce demiş ki:

    fena değil

  22. kuzgun - 3 sene önce demiş ki:

    fotodaki kavun filmin nasıl bişey oldugunu gösteriyot 🙂

  23. Burcu. - 3 sene önce demiş ki:

    Çokta güzeldi diyemem biraz ağır ilerliyor ayrıca bir kaç tane +18 li sahne var abartmayın bence. Her neyse vaktiniz bolsa izleyin derim.

  24. Samet Çelik - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film komik romantik eglenceli cinsel içerikli ama aşırı derecede iyi işlenmiş hiçbir abartı yok tavsiye ederim 🙂

  25. Akif Ahmetoğlu - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film,eğitim amaçlı:)+18

  26. erdem - 3 sene önce demiş ki:

    Film güzeldi keşke 1080p 4 partı olsa daha da güzel olacaktı lütfen biraz daha özen 🙂

  27. Dusunceli adam - 3 sene önce demiş ki:

    ergen ergen yorumlar yapmayin gerizekali bebeler

  28. Tolga - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel eğlenceli bir film yanlız 18+ Ona göre izleyin. Ayrıca 1080p’nin 3. partında film in sonu gelmeden bitiyor. Vk yı açıp son 15dksını ordan izledim.

  29. Adrealist - 3 sene önce demiş ki:

    Film güzel ya 😀

  30. ibox - 3 sene önce demiş ki:

    Film güzel Aile ile sakın izlemeyin fakat eve manitanızı attığınızda Bu filmi izlerken kız arkadaşınzıla sex yapmanız %100000 artıyor kız arkadaşın bakire bile olsa =) denemesi bedava

  31. GG - 3 sene önce demiş ki:

    en sonunda yattığı kadın rachel miydi yoksa o striptizcimi 720 pydi fazla seçemedim

  32. u1 - 3 sene önce demiş ki:

    güzel film birçok çiftin problemine ders

  33. eray - 3 sene önce demiş ki:

    Onur bunlar mı işe yarıyacak bilgiler 😀 😀 Belli sende tecubesizsin ki , bu kadar şeye tecube diyebiliyorsun 😀 Film de geçen ufak sahneler bilmen gereken asıl şeyler degil . Asıl şey o anları yasarken kızın göz bebeklerinden okuyabılmen aldıgı zevkı . Ona göre posisyon degiştirip ona göre etkili olmaya bakarsın zaten . Tabi sapına kadar saglam ve dayanıklı bir erkeksen . OLAY BUNDAN İBARET FİLMDEKİ UFAK SAHNELERDEN DEGİL 😉

  34. onur - 3 sene önce demiş ki:

    biradeeeer izlemelesiniz diyorum başka bişey demiyorum tecrubesiz insanlar için işe yarıcak bilgiler var iyi seyirler… 🙂

  35. Adem - 3 sene önce demiş ki:

    Film resmen abazalar için, pek komik gelmedi.

  36. hasım - 3 sene önce demiş ki:

    mukemmel bır fılm konu olarak sex ıcerıklı bakmaya gerek yok

    • Burak Bozkurt - 3 sene önce demiş ki:

      Kardeşim izlemiceksen ne yorum atıyon. Ne garip insanlar var ya.

  37. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Abi Süper ya 😀

  38. Burak Bozkurt - 3 sene önce demiş ki:

    Film on numara gençler. Aile ortamında izlemeyin yeter 😀
    Öyle aşırı derecede açık falan değil 103 dakikada 15 dakikası sexualdir.. Gerisi komedi zaten .