Teen Wolf 3. Sezon Tüm Bölümleri | 720p Türkçe Altyazılı HD


148.614
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Teen Wolf 3. Sezon Tüm Bölümleri | 720p Türkçe Altyazılı HD

Teen Wolf Diğer sezonları izlemek için Tıklayın

ABD yapımı Fantastik Gençlik dizisi. Teen Wolf, Scott McCall (Tyler Posey) isminde bir lise öğrencisinin ormanda gezerken bir kurt adam ısırılması sebebiyle yaşadıklarını konu alan esrarengiz draması. Scott, bir kurt adam olduğunu, yaşamı ve vücudundaki farklılıklar konusunda ona yardımcı olan en yakın dostu Stiles Stilinski (Dylan O'Brien) ve bir başka esrarengiz kurt adam Derek Hale (Tyler Hoechlin) haricinde herkesten gizleyerek normal bir hayat sürmeye çalışır.Sitemizden 720p seçeneğiyle Teen Wolf hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Teen Wolf izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 2013 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Altyazılı Filmler, Fantastik, Gençlik Filmleri, Gerilim Filmleri, İMDB 7.0+, Macera Filmleri, Romantik Filmler, Teen Wolf, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 8.7

Yönetmen: Russell Mulcahy, Toby Wilkins, Tim Andrew

Oyuncular: Dylan O’brien , Tyler Hoechlin , Tyler Posey , Crystal Reed , Holland Roden

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Teen Wolf 3. Sezon Tüm Bölümleri | 720p Türkçe Altyazılı HD” filminde 78 Yorum bulunuyor.
  1. barış - 1 sene önce demiş ki:

    kurtadam dönüşümü,vicudunun ısısı 1,2 derece artar bu dönüşün zamanıdır vicudunda kıllanma olmaz okadar pençe tırnak olayı yoktur ama tırnakları elmas gibi keskin olur kalbi normalde dk da 120 atar ama dolunayda yada sinirlendirilirse 180 e kadar çıkabilir kusursuz muazzaam bir yaradılış örnegidir

  2. basads - 1 sene önce demiş ki:

    yaa yeni sezon ne zaman

  3. selçuk - 1 sene önce demiş ki:

    Çok fazla donuyur :@

  4. gayegamsiz - 1 sene önce demiş ki:

    harika yaa

  5. Tugay - 1 sene önce demiş ki:

    bu film süper bunu izlemeden duramıyorum şu 4.sezon başlamasını sabırsızlıkla bekliyorum ha bide allisonun ölmesi kötü oldu keşke ölmeseydi bide dövüşde en iyi adam DEREK HALE (TYLER HOECHLİN) scott da iyi ama en iyi bence DEREK HALEEEEE

  6. Furk@n - 1 sene önce demiş ki:

    4.sezon 1.bölüm basın açıklamasıyla 26 haziranda başlıyacak.

  7. sude - 1 sene önce demiş ki:

    off böyle bir dizi olamaz yaaa hastası oldum resmen yaaa bütün bölümlerini izledim tekrar başladım bide özelliklede styley stilinski ( dylan o’brien ) ‘ a bayılıyorum yaaa aslında hepsine bayılıyorum ama neden Allison öldü yaaa o çok güzeldi filme renk katıyodu yaaa offff ama 4. bezoun çıkmasını iple çekiyorum ama Allisonsuz güzel olurmu film bilmiyorum yaaa ama artık en büyük hayalim teen wolf oyuncularını görebilmek keşke görebilseydim artık en büyük hayalim yaaa onlarla tanışsam varya kendimi öldürücem resmen onları gerçekten çok sevyorum yani diziyi bigün belki bende böyle bi dizide başrol olabilmyi çok isterdim gerçeken

  8. Mehmet Cantürk - 1 sene önce demiş ki:

    allison neden öldü ya keşke ölmeseydi keşke ama çok güzel dizi her gün izliyorum mütiş
    ya dizi genci adeta çekiyor heryaştan izlenir bu böle diziyi hayata gerçekleştireni ellerinden öpüyorum…

  9. Buket21 - 1 sene önce demiş ki:

    derek çok tatlıı <3 :* Yerim yhaa 😀 Süper 3670648487452372843 sezon olsun bu dizi 😀 <3

  10. Ibrahim Yıldırım - 1 sene önce demiş ki:

    bence altyazı daha iyi çünkü türkçesinin sesleri cırtlak

  11. Yusuf Arda - 1 sene önce demiş ki:

    türkçe dublaj film mi izlenir lan 😀 D:

  12. didem - 1 sene önce demiş ki:

    Teen wolf 4.sezonu 23 haziranda başlayacak millet 24. bölüm yani bu sezon finaliydi

  13. veys - 1 sene önce demiş ki:

    23 haziranda 4.sezon çıkacak arkadaşlar.

  14. nurullah aydın - 1 sene önce demiş ki:

    ben böyle dizi görmedim inşallah 4. sezonu çıkar

  15. Allisonun ruhu - 1 sene önce demiş ki:

    Lan neden Nogitsune olduyunde herkes iyilesdi, Aiden iyilesmedi ki?

  16. Elnar - 1 sene önce demiş ki:

    ACABA bilen varmi ki 24 dorduncu ve ya bawka her hangi bi bolum daha varmi ?

  17. Berfin Beritan - 1 sene önce demiş ki:

    harika.

  18. Elnar - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel bi dizi acaba dizinin bawka bolumunun olup olmadigin bilen varmi varsa soyleyin bizde bilelim

  19. batuhan - 1 sene önce demiş ki:

    Allison öldü filmin tadı kaçtı izlemem bida offff Allison :(

  20. teenwolf - 1 sene önce demiş ki:

    ölüyoruz hergün ALLİSON :(

  21. Ricardo Salamao Sobre - 1 sene önce demiş ki:

    Üşüyoruz Allison Reyiz…

  22. ErHaN - 1 sene önce demiş ki:

    Temmuz ayında 4.sezon baslayacaktır.3.sezon son bölümü 24.bölümüdür her haftanın salı günü internete düşmektedir…

  23. Furk@n - 1 sene önce demiş ki:

    23.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Hemen çıksın 24.bölüm son ve 4.sezon hakkında bir bilgi varmı ne zaman başlıyacağına dair tahminen haziran ayında başlıycağını umuyorum. Teşekkürler BiCaps…

  24. Engin - 1 sene önce demiş ki:

    ben böyle dizinin
    ulan her şeyi bıraktım bunu izliyorum
    yemek bile istemiyorum canım
    erkenden bitirselerde şu filmi işimize gücüme baksam

  25. KP'Mehmet Doğan - 1 sene önce demiş ki:

    abi çok hızlı konuşuyorlar yaa altyazıların hepsini okuyamayıncada diziden hiç bişey anlamıyorum bu canımı çok sıkıyo.

  26. cihan13 - 1 sene önce demiş ki:

    2 günde tüm bölümleri bitirdim yenı bolumler salı günleri mi çıkıo? bide bu sezon kaç bolum olcak

  27. Nazli Ozkan - 1 sene önce demiş ki:

    4 gun icinde 1 2 ve 3. sezonlarin hepsini izledim

  28. mücahit - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar 4.sezon ne zaman çıkacak acaba bilen varmı

  29. Mustafa Şeker - 1 sene önce demiş ki:

    4.Sezonu merakla bekliyoruz

  30. Fatma - 1 sene önce demiş ki:

    3. sezonun 22. bölümüne kadar izlemem 1 haftamı almadı diziye bayıldım biz sonraki bölümleri merakla bekliyorum

  31. huseyın - 1 sene önce demiş ki:

    yaw ne sacmalıyosunuz 12inci bölümden sonra sezon 4 zaten biraz beyninizi kullanın!

  32. kovalski - 1 sene önce demiş ki:

    Bu sezon 24 bölüm sürecek arkadaşlar

  33. selim - 1 sene önce demiş ki:

    filim güzelde birazda sacma sapan yapmışlar bir kurt adamı tek bır demir cubukla bayılta bılınıyorken ismi wolf ama dizde sürekli başka yaratıklar var ve hepde kurt adamı yeniyorlar baya bir sacmalık var dizide öyle böyle deyil komedi olsun diye izlenir bence komikk

  34. Samet Kiremitci - 1 sene önce demiş ki:

    Türkçe dublaj olsa çoğu insan burdan izlemezdi 😀

  35. zekhen - 1 sene önce demiş ki:

    beyler 3.sezon hala devam ediyor her salı günü yeni bölüm cıkıyor .

  36. Mehmet Onur Çetin - 1 sene önce demiş ki:

    Beğenmediysen Git Başka Siteye !!! Git Nereden Çaldıysa Oradan İzle Ozaman !!!!

  37. Merve - 1 sene önce demiş ki:

    3. sezon hala devam ediyor.

  38. hasan - 1 sene önce demiş ki:

    3. sezon kaç bölüm ve 21.bölümde 4. sezonamı geçti nolur yorum yapın bea 😀

  39. muhammet - 1 sene önce demiş ki:

    BEYLER 4. SEZON VARMI YOKSA 3. SEZON HALA DEVAM EDİYOMU EDİYOSA YORUM YAPIN NOLUR

  40. FurkanC - 2 sene önce demiş ki:

    allıson ısac hiç yakışmıyorlar.

  41. muhammet - 2 sene önce demiş ki:

    yorumlarda 5. sezon çıktı diyolar ama 4. sezonun hiçbi flmini bulamıyorum bi bilen varca yorum yapabilirmi ve ayrıca sıte on numara çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  42. muhammet - 2 sene önce demiş ki:

    3. sezon kaç bölümden oluşuyo ve 4. sezon varmı yoksa çıkıcakmı beyler 3. sezon 20. bölümde kaldım diyerlerini çok merak ediyorum acil cevap yazın

  43. zekhen - 2 sene önce demiş ki:

    dizide en nefret ettiğim şey Allison ile Scott ayrılması onlar ayrılınca anlamı klamdı bea :SSS

  44. kovalski - 2 sene önce demiş ki:

    malia nasıl çıktı hastaneden saçmalamışlar biraz

  45. alper - 2 sene önce demiş ki:

    YA BU SCAT SLK ALFA GÜÇLERİNİ KULLANIYO BİDE GERÇEK ALFA OLCAK ALFALRIN EN GÜÇLÜSÜ :d ADAM Bİ BETAYA YENİLİO STYLE KÖTÜ OLUNCA DAHA İYİ ROL YAPIYO :d

  46. romeus - 2 sene önce demiş ki:

    Hala cok ufak tefek amatörce hatalar olmasına rağmen 3.sezon gayet güzeldi çok orjinal gidiyor şuan ilk 2 sezon ki gibi vasat değil ama işte şu eşcinselliği , cinsel ilişkiyi çok abartmışlar. Üniversite desen neyse daha reşit bile olmamış çocuklar nasıl eşcinsel oluyor allasen yapmayın bunların dışında dizi güzel gidiyor.

  47. Alfa - 2 sene önce demiş ki:

    Scot, alfa oldun bir betaya yeniliyorsun ? Nasıl alfasın sen..

  48. Furkan - 2 sene önce demiş ki:

    Benim 1 numaralı favori dizim ve her bölümü heyecan dolu çok güzel ve tek kelimesiyle mükemmel bir dizi her bölümünü heyecanla bekliyorum ve hiç bir bölümü kaçırmadan izledim izlerim. Teşekkürler BiCaps :)

  49. yavuz - 2 sene önce demiş ki:

    Abi bu Stiles kötü olunca daha iyi rol kesiyo 😀
    Kalsın böyle 😀

  50. Dominikk - 2 sene önce demiş ki:

    20.bölüm harikaydı.Ulan şu diziyi eskiden izlemek daha keyifliydi bölüm bitince yenisini açıp izliyordum şimdi 1 hafta bekliyoruz heyecanla.

  51. İlkin - 2 sene önce demiş ki:

    Tək sözlə əla Azərbaycandan salamlar süper site uğurlar Bicaps :)

  52. mert - 2 sene önce demiş ki:

    vampire diaries de çokk güzel dizi Teen Wolf yeni bölümü 28 şubatta yayınlancakmıs

  53. emre - 2 sene önce demiş ki:

    çok sevdim 3 günde 43 bölümünüde izledim bu 44 oldu ayrıca okumamda hızlandı

  54. burak - 2 sene önce demiş ki:

    Dizimag kapanmadan önce hep ordan izlerdim ama artık dizileride burdan izlicez. teşekkürler bicaps dizimagı aratmıyosunuz

  55. smile - 2 sene önce demiş ki:

    yeni yabancı dizi siteniz hayırlı olsun. tasarımı gayet güzel. artık dizimag yok ama bu site dizimag kadar iyi olur.

  56. Elvin Heshimov - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar yeni bölümler her haftanın salı günü geliyor…

  57. Üzeyirbegüm Ortayol - 2 sene önce demiş ki:

    ….

  58. Cavad - 2 sene önce demiş ki:

    Yeni Bolum ne Zaman Eklenecek ? bi yazsana :)
    ^_^ Harika Bir dizi bu ! 😀

  59. UĞUR - 2 sene önce demiş ki:

    Hocam eyvallah emeğin için ama; Partlarla pek ilgilenmiyorsun analaşılan. 10’uncu bölümden sonrası pert açılmıyor…

    Bir el atsanda bende rekleamları daha çok tıklasam senin için teşekkürler…

  60. SERKAN 35 - 2 sene önce demiş ki:

    yazıları biraz büyük olsa daha iyi olur ama görüntü süper

  61. SERKAN 35 - 2 sene önce demiş ki:

    Böyle dizi yok tek rakibi Walking dead

  62. themoster - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel dızı

  63. semix63 - 2 sene önce demiş ki:

    5.sezon çıktı 5.bölüme geldi.eskiden haftalık sizde takip ediyodum ama artık hızlı yüklemiyosunuz.bicaps daha iyi,lütfen başka sitelere girmekle uğraştırmayın.

  64. muhammet - 2 sene önce demiş ki:

    diğer bölümleri ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı?

  65. Kadir Özkul - 2 sene önce demiş ki:

    FİLM DAHADA SÜPERLEŞİYO SÜPEEEEEEEEEER

  66. Wolverine14 - 2 sene önce demiş ki:

    3.sezona devam ediliyor. Tahmini olarak 24.bölümde bitecek sonra 4.sezona geçilecek. :)

  67. sabri - 2 sene önce demiş ki:

    3 sezon bıttımı yoksa sezonun dewamı warmı ?

  68. alperasdfg - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya

  69. Akif - 2 sene önce demiş ki:

    Süper bi dizi çok sürükleyici en kısa zamanda 4 sezonu izlemek istiyorum. İzlemek için tereddüt etmeyin bence hemen izleyin.
    Admin eline sağlık çok sağ ol.

  70. Mert Öztürk - 2 sene önce demiş ki:

    Bu dizi var ya mükemmel ötesi 3 sezon hele bir başka olmuş, yani karakterlere öyle alıştım ki hepsini tanıyorum beni stilies ve lidya çok güldürüyor, scott ile derek zaten süperler, Alacakaranlık filmi varya o tatta olmuş filim orda vampirler kurtalar bunda alfaların savaşı, bu diziyi düşünmeden izleyin diyorum

  71. elif - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzeeel

  72. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    kapaktaki adam pis yedilideki trafo terk

  73. Serdar - 2 sene önce demiş ki:

    bu bölüm tam bir efsane yahu tekrar tekrar izliyorum doyamiyorum ^^

  74. Can Karaman - 2 sene önce demiş ki:

    adamsın admın adaam yeni bölümleride yuklee lütfenn

  75. Tahir - 2 sene önce demiş ki:

    Süper bi dizi admin eline sağlık artık burdan izlicem yeni bölümleri :)

  76. Fatih Kahan - 2 sene önce demiş ki:

    HArika çok seviyorum bu diziyi Türkçe olsa 10 numara olcakta işte 😀

  77. Cabir Demirbaş - 2 sene önce demiş ki:

    Süper muhteşemden öte 😀

  78. Resad Heziyev - 2 sene önce demiş ki:

    muhtesem